گفت و شنود کیهان

انگشت کوچیکه/ مال بد بیخ ریش صاحبش 😉

(( اندر احوالات اصلاحات و جماعت غربزده ))

➕ گفت: سایت «‌ اصلاحات نیوز‌ »! درباره رحلت آیت‌الله ناصری تیتر زد؛ «‌آیت‌الله ناصری درگذشت» 
اما خبر مرگ ملکه انگلیس را با این تیتر منتشر کرد: «‌ملکه انگلیس به رحمت خدا رفت‌ »!!!!!

➖ گفتم: وقتی دست‌اندرکاران اصلی این جماعت ساکن انگلیس هستند و از دولت انگلیس مواجب می‌گیرند و با یک واسطه تحت مدیریت سازمان اطلاعات انگلیس ، MI6 قرار دارند و... باید هم برای به جهنم رفتن ملکه انگلیس، تیتر بزنند که؛ «‌به رحمت خدا رفت‌»!

➕ گفت: برخی از همین طیف غربگرا و همزادشان، شبکه بی‌ بی‌ سی‌ فارسی، لباس مشکی پوشیدن در عزای امام حسین علیه‌السلام را خرافات معرفی می‌کردند؛ ولی در تناقضی آشکار همه آنها در مرگ ملکه انگلیس لباس مشکی  پوشیده‌اند!!!!

➕ گفتم: همین مدعیان اصلاحات از جمله «فاضل- م‌» به کیهان اعتراض کرده‌اند که چرا پیشنهاد کرده برای بهره‌گیری بیشتر از آب، در مصرف برنج صرفه‌جویی شود، ولی درباره دولت‌های اروپایی که به مردم پیشنهاد کرده‌اند باید برای صرفه‌جویی، غذای کپک‌ زده بخورند، در حمام فقط چهار نقطه از بدنشان را  بشویند، به‌ جای گاز از هیزم و فضولات گاو و گوسفند استفاده کنند و‌...! لام تا کام حرفی نمی‌زنند!  

➕ گفت: باید این جماعت وطن‌فروش را که از امکانات ایران استفاده می‌کنند ولی برای انگلیس یقه جرررر می‌دهند، بار کامیون کرده و در انگلیس تخلیه کنند و بگویند مال بد بیخ ریش صاحابش!

➕ گفتم: از یارو پرسیدند؛ خانواده‌ات چند نفره است؟ گفت؛ چهار نفره‌. گفتند؛ پس چرا پنج تا انگشتت را نشان می‌دهی؟! گفت؛ انگشت کوچیکه نوکر همسایه‌ست. خورد و خوراکش اینجاست، نوکریش برای همسایه‌!  
حالا حکایت این جماعت شده...

نقل شده از کانال تلگرامی ایران سیاست به نشانی iransiasat_ir@

 

https://s6.uupload.ir/files/siyasi2_kii7.jpg

 

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت

 

#کیهان

#گفت و شنود کیهان

#آیت الله ناصری

#ملکه انگلیس

#بی بی سی فارسی

#مرگ ملکه انگلیس

#اصلاحات

#غربگراها

#غربگداها

#کاسه لیس های غرب