این یکی از طنزهای جالب تاریخ است طنزی که صهیونیست‌ها در قالب یک بیلبورد در شهر اشغالی تل‌آویو در مرکز فلسطین اشغالی نصب و در آن تاریخی را برای پایان جمهوری اسلامی اعلام کردند...؟! در این بیلبورد چند نکته خیلی خیلی جالب وجود دارد اعلام تاریخ ۱۴۰۷، می‌شود سال ۲۰۲۸ میلادی که برابر است با هشتادمین سال شکل‌گیری غده سرطانی رژیم جنایتکار، نژادپرست، تروریست و اشغالگر صهیونیستی در سرزمین فلسطین. به عبارت دیگر صهیونیست‌ها می‌خواهند به این ترتیب به خودشان روحیه بدند که ما ۸۰ سالگی را می‌بینیم و در ۸۰ سالگی ما جمهوری اسلامی ایران رو به زوال و نابودی حرکت می‌کند؟

 

اما طنز دوم تاریخی است که آنها در این تصویر به سال خورشیدی اعلام کردند و آن نیز ۷ آبان ۱۴۰۷ است. می‌دانید که در یک تاریخ نه چندان دقیق گفته می‌شود هفتم آبان ماه سالروز تولد کوروش بزرگ، پیامبر نیمروز، حضرت ذوالقرنین، وحدت بخش ایران و تشکیل دهنده نخستین جهان امپراتوری بشریت است. اینکه چگونه این باند وحشی و قاتل چنین تاریخی را انتخاب کردند ناشی از حضور و همکاری جریان مفلوک و عقب مانده سلطنت طلب با صهیونیست‌های جنایتکار است. عمر آدم مانند برق و باد می‌گذرد و این ۴ سال هم‌ چون چشم بر هم گذاشتنی خواهد گذشت و همه این ۱۴۰۰ روز باقیمانده را خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.

 

ایران در طول نیم قرن گذشته تمام حملات، تلاطم‌ها و تمام آشوب‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و از همه این مشکلات و فتنه‌ها با موفقیت و سربلندی بیرون آمده و امروز قدرتمند و پایدار به پایمردی در حال تکمیل قدرت، گسترش نفوذ و احیای همان امپراتوری است که کوروش بزرگ ۲۵۰۰ سال پیش برای ایرانیان به یادگار گذاشت و الان قرار است به شکل دیگری احیا شود. صهیونیست‌ها خودشان بهتر می‌دانند که دارم از چه صحبت می‌کنم و آن‌ها هرچه از این طنزهای خنده‌دار بیشتر بگویند و بنویسند مشخص می‌شود که در چه مخمصه و در چه تنگنایی قرار گرفته و ایرانی‌ها چگونه آنها را دچار سرگشتی و حیرت کردند. 

 

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/f139024_kharej17.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرام اخبار سوریه به نشانی Syriankhabar@

 

 

پی نوشت: پیامبر بودن کوروش جای تردید و سوال است و بنده نمی توانم تایید یا تکذیبش کنم. باید به اهل فن، اساتید و مراجع مذهبی مراجعه شود.

 

 

#بیلبورد

#تل_آویو

#بیلبورد_تل_آویو

#پایان_جمهوری_اسلامی

#بیلبورد_پایان_جمهوری_اسلامی

#کوروش_بزرگ

#ذوالقرنین

#اخبار_سوریه

#کانال_تلگرام_اخبار_سوریه

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند