زادگاه اصلی نخست وزیر اسرائیل کجاست؟

 

- مقامات رژیم صهیونیستی از کشورهای مختلف جهان به فلسطین آمدند و این سرزمین را اشغال کردند؛ در واقع فلسطین موطن اصلی آنها نیست.

- پدر بنیامین نتانیاهو در شهر ورشو لهستان متولد شده است. زادگاه پدر بزرگ وی ناتان میلیکوفسکی نیز کاروو بلاروس هست. خانواده میلیکوفسکی در سال ١٢٩٩ یعنی ٢٨سال پیش از تاسیس رژیم صهیونیستی با کشتی اوویشن به فلسطین مهاجرت کردند و در يافا که از بزرگ‌ ترین شهرهای عرب فلسطینی به حساب می‌آمد سکونت کردند.

- پدر وی بنزیون میلیکوفسکی در رشته تاریخ یهود تخصص داشت و پدر بزرگ وی معلم و خاخام بود. خانواده میلیکوفسکی در تبلیغ حزب صهیونیسم و متقاعد کردن یهودیان در آمریکا و انگلیس نقش ویژه‌ای داشتند. پدر بزرگ نتانیاهو در سفر چندماهه به آمریکا هفتصد سخنرانی در تبلیغ صهیونیسم ارائه کرد.

- بنزیون میلیکوفسکی در فلسطین، شهرت خود را به نتانیاهو تغییر داد، نامی که پدرش ناتان، به عنوان نام مستعار برای خود انتخاب کرده بود.

- گفتنی است زادگاه دیگر سران ارشد این رژیم به ایرلند، بلاروس، عراق، دانمارک، لهستان، صربستان، مراکش، رومانی و... بر می‌گردد.

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/b28457_kharej36.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی رائفی پور به نشانی raefipourfans@

 

 

#نتانیاهو

#زادگاه_نتانیاهو

#پدر_بنیامین_نتانیاهو

#نام_پدر_بزرگ_نتانیاهو

#نام_پدر_نتانیاهو

#کانال_رائفی_پور

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری