چرا مرگ ملکه انگلستان مهم است؟

22:11 1401/06/21 - یوری بویکا

 چرا مرگ ملکه انگلستان مهم است؟

1- انگلستان از ۴ کشور انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز تشکیل شده که شانزده کشور مشترک المنافع مثل کانادا، استرالیا، نیوزلند و... و حتی سابقا پاکستان تحت قیومیت ملکه انگلیس هستند که با مرگ وی احتمال استقلال برخی از آنها تقویت می گردد که می تواند برخی معادلات جهانی را تغییر دهد.

2- از سال ۲۰۰۳ جرم انگاری فکر کردن به جمهوریت در انگلستان برچیده شد و گروه های جمهوری خواه (منظور حزب جمهوری خواه نیست) فرصت عرض اندام پیدا کردند، البته هیچگاه توان مواجه با الیزابت را نداشتند که با مرگ وی فرصت مناسبی برای آنها ایجاد خواهد گردید.

3- پرنسس چارلز حدوداً ۷۲ ساله شخصیتی خودکامه تر از ملکه انگلیس داشته و خواهان دخالت های علنی تر خاندان سلطنت در امور است که این موضوع قطعاً باعث افزایش نفرت جامعه انگلیس مخصوصاً کشورهای زیر نظر بریتانیا خواهد شد، ضمناً همسر وی نیز شخصیتی منفور در انگلیس است و اگر چارلز پادشاه گردد او نیز ملکه خواهد شد که قاعدتاً واکنش های منفی مردم را به همراه خواهد داشت.

4- مرگ ملکه انگلیس می تواند باعث تضعیف بی بی سی، رسانه درباری شود که این قطعاً برای کشور ما و همه انسان های آزاده مفید خواهد بود.

5- مرگ ملکه انگلیس و خلأ قدرت حاصله ممکن است به درگیری و جنگ حتی در بین کشورهای اروپایی منجر گردد و در این زمستان سخت کار دولت جدید انگلیس را برای اداره انگلیس و سه کشور زیرمجموعه اش بسیار سخت خواهد کرد.

قاعدتاً مرگ الیزابت دوم سرآغاز تحولات خاصی که به ضرر تمامیت خواهی آنگلوساکسون ها و جریان مخوف ایلومناتی است، خواهد شد. شاید برخی این متن را به سخره بگیرند ولی نمی داند رسماً یک شعبه از انجمن فراماسونری در کاخ باکینگهام ایجاد شده است که قطعاً با مدیریت ماسون اعظم الیزابت آدم خوار اداره می شده است که با کمی جستجو در اینترنت می شود مستنداتی بر اثبات این ادعا پیدا کرد.


نکته جالب مرگ الیزابت دوم، انتشار و واکنش خاص برخی رسانه های داخلی مثل خبر فوری است که چندین خبر خاص در جهت تخریب موج ایجاد شده و پس از آن آرام کردن شرایط رسانه‌ای و همچنین خط دهی دارد که در اخبار مشابه و حتی با درصد اهمیت بالا این مثلاً رسانه واکنش های بسیار کم تر و در حد خبر کوتاه داشته که جای بسی تأمل دارد.

محمدمهدی شریعت

نقل شده از کانال تلگرامی ایران سیاست به نشانی iransiasat_ir@

 

https://s6.uupload.ir/files/siyasi2_kii7.jpg

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت

#ملکه انگلیس

#مرگ ملکه انگلیس

#ملکه انگلستان

#مرگ ملکه انگلستان

#آثار مرگ ملکه انگلیس

#مرگ ملکه الیزابت