کاربری طی توئیتی نوشت:

علی کریمی که فرار کرده، نخست وزیر امارات و حاکم دبی مدعی اصلی جزایر سه گانه ایران را فالو کرده. محمدآل مکتوم، بانی عادی سازی روابط امارات با اسرائیل. با چند همسر و ۲۶ فرزند به طراح جنبش فمینیستی در کشورهای رقیب معروف است!  فریدالعقیلی هم رابط کریمی و برخی سلبریتیها با امارات است.

شهرک رسانه ای وتولید محتوای دبی DMC هم با ۱۵هزار کارمند آشکار و پنهان نقش زیادی در حمایت رسانه ای و رباتیک از کریمی و برخی سلبریتی ها در پویش فیک #مهسا_امینی داشته. حالا وقتی کریمی میگوید جانم فدای خاک! بپرسید کدام خاک؟ نظری درباره جزایر ایرانی ندارد؟

https://s6.uupload.ir/files/alikarimi1_hk7.jpg

 

https://s6.uupload.ir/files/alikarimi2_g0nh.jpg

منبع: مشرق نیوز

نکته مهم: مخاطبان عزیز به هیچ وجه گول ژست وطن پرستی و حمایت ها و دلسوزی های دروغین بعضی از همین سلبریتی های دوزاری رو نخورید. علی کریمی اگه جرات داشت و دوستدار مردم ایران بود، در ایران میموند و با زن و بچه خودش میومد تظاهرات. وقتی همه چیزشو فروخته و زن و بچه اش رو برده اونور آب، ژست خاک و وطن و دلسوزی گرفته و با توییت های تحریک آمیز که اکثرا کپی هست سعی در شعله ور کردن آشوب و اغتشاش دارد و در کشور دیگه ای نشسته با  ژست عوام فریبانه مردم رو به جون هم میندازه و چه بسا عده ای ساده و کم سن و سال تحت تاثیر قرار بگیرن و خود و خانواده شون آسیب ببینند و یا به دیگران (جانی و مالی) آسیب بزنند. جالبه در امارات حاکمش ادعای جزایر سه گانه ایرانی رو کرده ایشون و دیگر سلبریتی های مدعی وطن پرستی لال شدند!!!

تابحال دیدید این سلبریتی های دوزاری ضد ظلم ها و جنایتهای کشورهای غربی حرف و توییتی بزنن؟ آمار قتل توسط پلیس و ظلم به زنان در کشورهای غربی بالاست.

تابحال شده این سلبریتی ها برای بیماران پروانه ای که تحت تاثیر تحریمهای ظالمانه غربی ها نمیتونن دارو تهیه کنند، توییت و حرف بزنن؟

چرا ماه صفر و محرم سلبریتی ها یاد فقیر و فقرا میفتن و میگن نذری رو بدید فقرا؟؟!!! چرا در ماه محرم و صفر این سلبریتی ها شکم درد میگیرن که چرا مردم پولشونو برای اهل بیت خرج میکنن و میخوان هر طور شده جلوشو بگیرن؟! (یقین بدونید اونی که برای اهل بیت خرج میکنه برای فقرا هم هزینه میکنه)

چرا به اونایی که هزینه هنگفتی میکنن و به کشورهای خارجی میرن برای خوشگذرانی (مثل ترکیه که برای کنسرت خوانندگان هزینه های چند صد میلیاردی میشه)، نمیگن پولتون رو بدید فقرا؟

مطمئن باشید این سلبریتی ها برای خوشایند و منافع اقتصادی که از کشورهای غربی نصیبشون میشه دست به این نوع کارها میزنن. بخصوص هر چقدر ضد اسلام و انقلاب باشی نزد کشورهای غربی محبوبتری.

و یک امکان دیگه هم هست که این سلبریتی ها تحت فشار همون کشورها یا افرادی که از اینا آتو و مدرک دارن، دست به این نوع کارها میزنن.

بالاخره چت های لو رفته بعضیاشون گویای همه چیزه.

پس گول ژست های دروغین وطن پرستی این جماعت رو نخورید و بدونید این ها بیشتر جهت منافع خودشون هست که دارن این کارها را میکنن. به امید اینکه بعضی از مردم به آگاهی سیاسی و بصیرت برسند. البته بعضی ها آگاهانه و عامدانه در راه ضدیت با کشور و اسلام قدم برمیدارن و دست به هر جنایت و عملی میزنن و داعشی رفتار میکنن که ان شاءالله به سزای عملشون میرسن.

به امید ایران قوی و پیشرفته و مقتدر از همه نظر

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعین

#علی کریمی

#مهسا امینی

#سلبریتی

#سلبریتی دوزاری

#حاکم دوبی

#جزایر سه گانه

#قهرمان پلاستیکی