از لحظات آخر مرگ جدا بترسید

23:39 1401/09/28 - یوری بویکا

💠از لحظات آخر مرگ جدا بترسید💠

✍️هنگام احتضار و جان کندن عالمی،‌ برایش دعاى عديله مى‌خواندند و او تکرار می‌کرد؛

⭕️وقتی رسيدند به جمله "واشهدان الائمة الابرار" محتضر گفت: اين اول حرف است 
يعنى قبول ندارم!!

تا سه مرتبه او را تلقين مى‌كردند و او مى‌گفت اين اول حرف است.

🔘پس از لحظه‌اى عرق تمام بدنش را گرفت و چشمهايش را باز كرد و با دست اشاره به صندوقى كه در گوشه حجره نمود و امر كرد سر آن را باز كردند.
و از ميان آن يك ورقه بيرون آوردند پس به او دادند و آن‌ را پاره‌اش كرد.
⏺چون سبب آن را از او پرسيدند گفت:
من به كسى پنج تومان قرض داده بودم و از او سند گرفته بودم،
⛔️هر وقت به من مى‌گفتيد بگو: واشهدان الائمة الابرار... مى‌ديدم فردی با ريش سفيدى سر صندوق ايستاده و این سند را به دست گرفته و مى‌گويد اگر اين كلمه شهادت را گفتى اين سند را پاره مى‌كنم،
◾️من برای گرفتن طلبم به آن سند نیاز داشتم و در آن لحظه راضى نمى‌شدم كه اين شهادت را بگويم
✅و چون خدا به لطف خودش مرا شفا داد و از حالت احتضار خارج شدم، آن سند را خودم پاره كردم که ديگر مانعى از گفتن كلمه شهادت نداشته باشم.

📕داستانهای شگفت شهید دستغیب به نقل از منتخب التواريخ ، باب 14

نقل شده از کانال تلگرامی ارتباط با خدا به نشانی ertebat0bakhoda@

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّـل فَـرَجَهُم

#لحظه مرگ

#هنگام احتضار

#هنگام جان کندن

#تلقین

#دعای عدیله