عذاب قبر به علت بداخلاقی

02:58 1402/02/29 - یوری بویکا

عذاب قبر به علت بداخلاقی

 

شهيد مطهری می گويد: 
من از آقای حاج ميرزا علی شيرازی اين مرد بزرگ داستانها دارم از جمله رويايی است كه نقل می كنم: ايشان يك روز ضمن درس در حالی كه دانه های اشكشان بر محاسن سفيدشان می چكيد اين خواب را نقل كرده و فرمودند: در خواب ديدم مرگم فرا رسيده است. مُردن را همان طوری كه برای ما توصيف شده است در خواب يافتم، خويشتن را جدا از بدنم می ديدم و ملاحظه می كردم كه بدن مرا به قبرستان برای دفن حمل می كنند. مرا به گورستان بردند و دفن كردند و رفتند من تنها ماندم و نگران كه چه بر سر من خواهد آمد؟ ناگهان سگی سفيد وارد قبر من شد در همان حال احساس كردم كه اين سگ تند خويی من است كه تجسم يافته و به سراغ من آمده است. مضطرب بودم كه حضرت سيدالشهداء (علیه السلام) تشريف آوردند و به من فرمودند: غصه نخور من آن را از تو دور می كنم.

 

📚 عدل الهی ص250- كتاب داستان های شگفت انگيزی از عالم برزخ ص 63 

 

نقل شده از کانال تلگرامی عالم پس از مرگ به نشانی PasAs_Marg@

 

 

#بداخلاقی

#عذاب قبر

#عذاب قبر به خاطر بداخلاقی

#شهید مطهری

#حاج میرزا علی شیرازی

#حضرت سیدالشهداء

#تجسم اعمال

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.