این آتش را «ما» خاموش می‌کنیم

02:05 1402/05/02 - یوری بویکا

این آتش را «ما» خاموش می‌کنیم

 

- توهین همیشه یکی از ابزارهای غرب برای کنار زدن ارزش‌ها بوده. اما این مسیر از کجا شروع شده که حالا چند سالی می‌شود به کتاب مسلمانان رسیده است؟

- برخلاف تصور اکثر مردم، نوک پیکان حملات غرب فقط متوجه مسلمانان نیست؛ غرب با هر امر مقدسی مبارزه می‌کند و آن را تمسخر و تحقیر می‌کند. سند این حرف، ده‌ها فیلم و سریالی است که در توهین به پیامبران الهی ساخته است.

- برای ما دین و انبیای الهی، قدسی هستند و اصلا به خودمان اجازه شوخی با آن‌ها را هم نمی‌دهیم؛ در حالی‌که در نگاه سکولار غرب، هیچ امر قدسی وجود ندارد. به همان شکلی که سیاست‌مداران را به باد مسخره می‌گیرند، انبیا را هم مسخره می‌کنند؛ موجی که چند وقت پیش سعی شد با شوخی با حضرت یونس وارد دنیای مسلمانان هم شود که با شکست مواجه شد و ما الان نه فقط به خاطر قرآن، باید به خاطر دین، به خاطر حضرت عیسی علیه‌السلام، مریم سلام‌الله‌علیها و تمام پیامبران الهی، رگ غیرتمان باد کند.

- چرا این قرآن‌سوزی‌ها و توهین‌ها اوج گرفته؟ چون غرب سال‌ها تلاش کرده تا از دین عبور کند و حالا در مواجهه با مسلمانانِ مهاجری قرار گرفته که با دینشان شوخی ندارند و خب چاره چیست؟ باید همان راهی را بروند که قبلا رفته‌اند و باید همان بلایی را سر اسلام بیاورند که بر سر مسیحیت و ادیان دیگر آورده‌اند. یا باید کتاب مقدس را تحریف کنند یا نسخه کاغذی آن را آتش بزنند. قرآن تحریف‌شدنی نیست؛ پس باید برای نشان دادن نفرت و حقارتشان  آن را آتش بزنند.

- آدم‌های حقیرِ تاریخ فکر می‌کنند با آتش زدن، می‌توانند جلوی حقیقت را بگیرند؛ اما نمی‌دانند خدایی که صاحب قرآن است، آتش را بر ابراهیم سرد می‌کند، چه برسد که به تلاش حقیرانه این آدم‌های ذلیل. آتشِ ابراهیم را خدا سرد کرد؛ اما این جرقه حقیرانه را یقین دارم مسلمانان و هر کسی که به امر «قدسی» ایمان دارد، خاموش می‌کند.

 

 

 

 

 

منبع: تبیان آنلاین TebyanOnline@

 

 

#توهین به قرآن

#اهانت به قرآن

#قرآن سوزی

#اهانت به مقدسات اسلامی

#توهین به مقدسات اسلامی

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.