دلیل انفعال رذیلانه محمود عباس ابومازن در برابر جنایات رژیم صهيونيستی چیست؟

 

رئیس موساد: محمود عباس (ابو مازن) بهایی نفوذی است!

 

- خانه ۶ میلیون دلاری عباس ابومازن در رام الله فلسطین اشغالی که شامل چندین اتاق خواب، اتاق ناهارخوری و فضای بیرونی با ویوی عالی به تپه ها و مناظر طبیعی و برخوردار از تجهیزات چند میلیون دلاری است.

- برخی از منابع ثروت ابومازن را بیش از ۱۰۰ میلیون دلار با کلکسیون از عتیقه جات و دیگر موارد برآورد کرده اند.

- پایگاه خبری عرب تایمز با انتشار گزارشی تحقیقی، از ریشه بهایی و عقاید صهیونیستی محمود عباس، ريیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌نویسد محمود میرزا عباس، از خانواده ای کاملاً بهایی متولد شد و «عباس افندی» که پدربزرگ اوست، جایگاه بزرگ در میان بهاییها دارد. خانواده وی در پی افزایش فشارها بر بهایی‌ها، ایران را ترک کردند.


- عباس افندی اول، جد محمود عباس که ملقب به «عبدالبهاء» بوده، از مهمترین شخصیت‌ها در تاریخ فرقه بهاییت به شمار می آید. عباس افندی، پدربزرگ ابومازن، در پی ادعای خدایی و صدور حکم اعدام وی، با همکاری انگلیسیها از ایران گریخت. وی همچنین در سفر به سوییس، در کنفرانسهای صهیونیستی از جمله کنفرانس «بال» در سال ۱۹۱۱ میلادی حضور یافت و پس از آن، رحل اقامت در شهر حیفا افکند تا بهاییت را در این سرزمین گسترش دهد.

- روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ضمن یکی از گزارش‌های خود به نقل از رییس اسبق موساد، “شابتای شاویت” در سال ۲۰۰۱ فاش کرد: “محمود عباس از اقلیت بهائیان فلسطین است و اینکه او جانشین عرفات شود، مثل این می‌ماند که یک سامی در اسراییل به نخست‌وزیری برسد!

- محمود عباس، یک ماه پیش از در اختیار گرفتن ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، پیروی خود را از فرقه بهاییت تکذیب و تأکید کرد که یک مسلمان سنی مذهب است، اما فعالان فلسطینی همان زمان اثبات کردند که محمود میرزا عباس، متولد شهر صفد در سال ۱۹۳۹ میلادی است و پدری ایرانی و مادری فلسطینی داشته است و نام وی در سال ۱۹۴۸ میلادی و روز نکبت به عنوان یک پناهجوی فلسطینی در آژانس امدادرسانی ثبت شده است.

- عرب تایمز با اشاره به این که شبکه تلویزیونی الجزیره در تاریخ ششم نوامبر سال ۲۰۰۴ میلادی در برنامه «پرونده هفتگی» به ریشه های بهایی ابومازن اشاره کرده و آن را عامل کاهش احتمال دستیابی وی به ریاست تشکیلات خودگردان ذکر کرده است!

- گفتی است که یک نویسنده فلسطینی به نام “عبدالقادر یاسین” در سال ۲۰۰۰ طی مقاله‌ای در روزنامه “الاسبوع العربی”،نوشت: «...ابومازن متولد شهر “صفد” در فلسطین اشغالی است. صفد پس از حیفا مرکز بهائیان در فلسطین اشغالی است. یکی دیگر از موضوعاتی که به این موضوع دامن می‌زند این است که محمود عباس از جمله معدود رهبران‌ فتح است که هیچ گاه در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار نداشت».

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی رادار انقلاب به نشانی Radar_enghelab@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/q062178_mahmood_abbas.jpg

 

 

 

#محمود_عباس

#موساد

#بهائیت

#رام_الله

#رژیم_صهیونیستی

#ابومازن

#فلسطین

#حیفا

#عباس_افندی

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.