خواندن این خبر و شنیدن آن اصلاً دور از انتظار نبود، چرا که موارد خیلی مهمی وجود دارد که نشان از همکاری گسترده و غیر قابل باور برخی از کشورهای عربی به همراه ترکیه در راستای اجرای طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی ملت فلسطین دارد که مشروح این طرح را در گزارش دو قسمتی که در مورد «فردای پایان جنگ» از نگاه رژیم صهیونیستی و آمریکا تهیه کرده‌ایم و در کانال یوتیوبی اخبار سوریه حتماً منتشر خواهد شد، ملاحظه می‌کنید اما این خبر نشان داد کشورهای عربی چنان سرسپردگی و چنان فلاکتی دارند که با هیچ شاقولی قابل اندازه‌گیری نیست.

 

ارتش و ملت یمن خود را با آب و آتش می‌زنند و راه را بر کشتی‌های صهیونیست‌ها بسته‌اند و باز کردن مسیر را مشروط به باز کردن راه رسیدن دارو و کمک‌های انسانی به مردم داغ دیده و زجر کشیده باریکه غزه کردند، اما سران بی‌شرف و خودفروخته عرب که در نوکری و سرسپردگی به صهیونیست‌ها، انگلیس و آمریکا لنگه ندارند بدون آنکه بخواهند با صهیونیست‌ها برای وارد شدن غذا و دارو به غزه چانه‌زنی کنند، اینگونه طبق دستور ارباب آمریکایی و انگلیسی به دلیل عمق وابستگی به صهیونیست‌ها، تلاش می‌کنند تا مواد غذایی تازه به دست قاتلان زنان و کودکان فلسطینی برسد.

 

همانگونه که اردوغان در روزهای اول یک کشتی پر از تره بار برای صهیونیست‌ها فرستاد و در روزهای بعد لباس گرم برای نظامیان این رژیم گسیل کرد تا وقتی در شمال و جنوب با مقاومت درگیر می‌شوند از سرما نلرزند و آب معدنی «سرما» را کشتی کشتی برای صهیونیست‌ها ارسال کرد تا در حالی که مردم غزه آب سالم برای نوشیدن ندارند، نظامیان صهیونیست بدون نگرانی آب معدنی ارسالی از انبارهای ارتش ترکیه را سر بکشند و سر زنان و کودکان فلسطینی را نشانه بروند، امارات و عربستان و اردن هم دست به دست هم داده‌اند تا صهیونیست‌ها با شکم سیر در حالی که مردم غزه حتی یک وعده غذا و حتی جان پناهی ندارند، آنها را قتل عام کنند... 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/v765585_yaman2.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#یمن

#ارتش_یمن

#انصار_الله

#اردوغان

#تنگه_باب_المندب

#بستن_تنگه_باب_المندب

#خیانت_سران_عرب

#نوکری_سران_عرب

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری