تقابل قابیلیان و هابیلیان

00:08 1402/10/02 - یوری بویکا

 تقابل قابیلیان و هابیلیان

 

محمد شمس‌الدینی

- دشمنان به دروغ خودشان را فرزندان اسرائیل و اسحاق جا زده‌اند اما تو نیک بنگر که اینان فرزندان قابیلند که بار دیگر، سودای قتل فرزندان هابیل را پرورانده‌اند. این معرکه، معرکه‌ی نبرد هابیلیان و قابیلیان است و فلسطین، این بار سخت امیدوار و مطمئن است که ابنای هابیل، در نظر چشم ظاهر هم پیروز خواهند شد.

- معرکه‌ی شگفتی است: در یک سو، لشکری مجهز به تکنولوژیک‌ترین تسلیحاتی که هواپیما پشت هواپیما، از سرزمین شیطان بزرگ و حومه‌هایش، به فلسطین اشغالی ترانزیت شده است و سربازهایی که گویی مرکاوا، مرکب شخصی‌شان است و در یک سو، فئه‌ی قلیله‌ای از مؤمنین مجاهد فی‌سبیل‌الله که در میدان جنگ، با شلوار سه‌خط، اما مجهز به سلاح ایمان به صدق وعده‌های الهی، پیش از هر شلیکی متذکر می‌شوند که «الله اکبر و لله الحمد».

- آمریکایی‌ها، ژنرال سه ستاره‌شان را به غزه فرستاده‌اند و فلسطینی‌ها، مجاهدانی با شلوار  سه‌خط. این جنگ، از اساس، نابرابر است و دشمن زبون، از همین روی که حریف این مجاهدان حماسه‌ساز نمی‌شود، بیمارستان و مدرسه و مسجد و کلیسا و آمبولانس‌ها را می‌زند تا خوی خون‌آشامی‌اش را به رخ بکشد.

- «الله اکبر و لله الحمد»، مجاهد فلسطینی با این ذکر، راه گلوله‌ها را با استمداد از تکبیر و تحمید، می‌گشاید و این ذکر را چنان زمزمه می‌کند تو گویی دلش سرشار از ایمان به «وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» است و گلوله‌ی آتشین، به مدد غیبی طه و یاسین، درست به همان نقطه‌ای می‌خورد که مقدر شده است.

- دشمن گمان می‌کند که اگر تونل‌ها را پیدا کند، مجاهدان خدا را شکست خواهد داد، اما دریغ از آنکه آن تونلی که چشمان ظلمانی آنها را بر دیدن مجاهدان فلسطینی کور کرده است، همین مبارکه‌ای است که این رزمنده‌ی فلسطینی، تکرار می‌کند: «و جعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون».

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اندیشه جویان حسن عباسی به نشانی Hasanabbasi_students@

 

 

 

#قابیلیان

#هابیلیان

#اسرائیل

#مجاهدان_فلسطینی

#استاد_حسن_عباسی

#فلسطین

#شیطان_بزرگ

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم