امام خمینی : اگر من بودم میزدم

22:56 1402/10/16 - یوری بویکا

امام خمینی : اگر من بودم میزدم

 

امام به ما فرمودند: چیز ‌‎مهمی نیست نگران نباشید. پرسیدیم: آقا چه کنیم؟ گفتند: اگر من جای ‌‎ ‌‏شما بودم وقتی سر و کله اولین ناو جنگی امریکایی در آب‌های ‌‎خلیج‌فارس ظاهر شد همان وقت آن را با موشک می‌زدم تا ناو دومی ‌‎جرات نکند بعد از او وارد خلیج‌فارس بشود.

شبکه ۱۴ اسرائیل ۴ جولای ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که ‎سید رضی موسوی مغز متفکر خطرناکه و تو لیست تروره 
هفته قبل به بهانه حضور سردار در این مکان آنجا را موشک باران کرده بودند و این هفته هم همین جریان تکرار شد منتها به جاسوسی درست

انتظار می رود آقایان بلند شوند و بگویند ناجوانمردانه بوده، حریم سوریه نقض شده ومنتظر کنوانسیون براشون کاری کنه شروع کنن به توجیه بگن اسرائیل میخواد اوضاع داخلیشو اروم کنه و از این ماجرا استفاده سیاسی کنه و پای مارو به جنگ بکشونه
ماهم که خیلی هوشیار و عاقلیم و فهمیدیم و بازی نمیخوریم
انتقام این سردار و سردارای قبلی و احیانا سردارای بعدی رو میزاریم برای زمان و مکان مناسب. احسنت به این تدبیر و تزویر
از خودیا که هیچ انتظاری نیست. به یمنی ها باید التماس کنیم انتقام سردار رضی رو از رژیم صهیونی بگیره خمینی سر بلند کن که پرچمت دست یمنی هاست!

 

نقل شده از کانال تلگرامی خبری مرصاد به نشانی mersad_13ir@

 

#امام_خمینی

#ناو_امریکایی

#خلیج_فارس

#سید_رضی_موسوی

#سوریه

#اسرائیل

#رژیم_صهیونیستی

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری