هر کسی به فکر قدرتمند کردن ایران باشد، مورد هدف تیر جنگی یا رسانه‌ای دشمنان این سرزمین قرار می‌گیرد؛ در دهه ۶۰، بیشتر بدنبال ترور رهبران، مسئولان، علما و نخبگان انقلابی ما بودند، چون آنها تولید قدرت می‌کردند. بهشتی و مطهری‌ها تولید قدرت می‌کردند.

- در دهه ۸۰ دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند چون آنها تولید قدرت می‌کردند.

- در سال‌های اخیر، فرماندهان نظامی برون مرزی را هدف قرار دادند چون آنان، تولید قدرت می‌کردند.

- طی این چند دهه، بزرگان و نخبگانی را نیز مورد تهاجم رسانه‌ای و جنگ نرم قرار دادند؛ چون عقبه تئوریک و نظری جمهوری اسلامی بودند و ‎ایران قوی رویای آنان بود. تئوری و نظریه و فلسفه‌ سیاسی آنان تولید قدرت می‌کرد.

- از طرفی برخی جریانات که توان تحکیم قدرت داخلی را دارند با نفوذ آلوده‌ها، سرکوب می‌شوند.

شهید ‎سید رضی موسوی، جزو کسانی بود که به تقویت قدرت خارجی این مرز‌ و بوم کمک می‌کرد و وجود او تولید قدرت بود. رحمت‌الله علیه

خوشا بحال آنان؛ جلیل محبی نکته خوبی درباره آنان نوشته: "چه شغل خوبی دارند این مجاهدین؛ با آدم‌های با صفا زندگی می‌کنند آخرش هم شهید می‌شوند و می‌شوند جوار امام حسین؛ ما در سیاست با یه سری قدرت طلب تشنه صندلی سر و کله می‌زنیم آخرش هم با سکته میمیریم. نه زندگی مون زندگیه نه مرگمون!"

البته که جهاد در هر جبهه‌ای، سختی‌های خودش را دارد ولی باز خوشا بحال مجاهدین و بدا بحال ما که مانده‌ایم اینجا و با این مسئول و آن مسئول سروکله می‌زنیم!

داود مدرسی یان

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#ایران

#سید_رضی_موسوی

#شهید_سید_رضی_موسوی

#دانشمندان_هسته ای

#مجاهدین

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست