پول دادند نژادپرست تربیت کردند

23:23 1402/10/16 - یوری بویکا

 پول دادند نژادپرست تربیت کردند

 

دانشطلب

 

دردِ زیباکلام چیست که می‌گوید ترور محکوم است حتی اگر قربانیانش طرفدار جمهوری اسلامی باشند؟ پاسخش یک کلمه است: «نژادپرستی». نکته فقط آنجا است که اینها نژاد غربی را می‌پرستند و به این نتیجه می‌رسند که مذهبی‌ها جنسِ پست (انسان درجه سه) هستند. 

«بعضی ایرانی‌ها نژادپرستی دارند اما دقیق‌تر این است که نژاد غربی را می‌پرستند. ذهن‌شان یک سلسله مراتب دارد که بالایش غربی‌ها هستند وسطش خودشان و پایینش عرب‌ها و افغان‌ها و چینی‌ها و آفریقایی‌ها و...، نسبت به بالا دست احساس حقارت و چاکری دارند و نسبت به پایین دست احساس تکبر و برتری.

اینکه گردشگرهای اروپایی در ایران خیلی بهشان خوش می‌گذرد یا ایرانی‌ها در غرب خیلی بهتر درس می‌خوانند و کار می‌کنند بیشتر از اینکه به مهمان‌نوازی یا ساختارِ تحصیلی و شغلی ربط داشته باشد از خودکوچک‌بینی در برابر غربی‌ها آب می‌خورد. ایرانی‌ها حتی به هموطنان خودشان هم آنقدرها خوش‌خدمتی نمی‌کنند.

بینِ خود ایرانی‌ها احساس حقارت به شکل تظاهر به غرب‌گرایی ظهور می‌کند، یعنی هر کس ظاهر و ادا و اطوار اروپایی‌ها را بهتر تقلید کند برتر شمرده می‌شود و آنهایی که آگاهانه پرهیز می‌کنند پست و حقیر شناخته می‌شوند. دلیل تنفر و خصومت جماعتِ نوکیسه از مذهبی‌ها و آخوندها همین حقارت بومی است.»

موضوع فقط شخص زیباکلام نیست، هزاران نفر تأییدش می‌کنند و ایده‌هایش (از خودمقصربینی در استعمار تا پست دانستن مذهبی‌ها) جوانان‌های دانشجو را تربیت کرده تا آنجا که خصومت برایشان معیار شده. مسئله این است که اگر دست اینها به قدرت برسد رفتارشان با مذهبی‌ها چقدر متفاوت از رضاخان خواهد بود؟

بخش طنزآمیز، آزاد بودن نژادپرستی در دانشگاه‌های ایران است. همزمان با اینکه از تهاجم فرهنگی گفتند و دادِ استقلال زدند به غرب‌گراها حقوق‌های چرب و‌ شیرین رساندند تا نوکرِ استعمار (انسان درجه دو) تربیت کنند. حالا که توحش و درندگی علیه خودشان نمودار شده مقصر را بیشتر در خارج می‌بینند نه در وادادن و ندانم‌کاری.

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/l482530_iran3.jpg

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/v939960_iran4.jpg

 

 

از شخصی کردن موضوع نفرت دارم و کمتر اسم میبرم، ولی خدا از سر تقصير صادق زیباکلام نگذره....
این آدم یکی از کسانی هست که بنیان بی‌شرفی و بی‌غیرتی در بخشی (ولو کوچک و حداقلی) از جامعه را بنا کرد...
فرمول بخاطر نفرت از جمهوری اسلامی آرزوی باخت تیم ملی کردن شد؛ به واسطه نفرت از جمهوری اسلامی آرزوی شهادت ایرانیان توسط تروریست های اسرائیلی...
خدا از سر تقصير این طبقه بی‌شرف و بی‌همه چیز سیاسی در ایران نگذره؛ رانتی‌های بی‌همه چیز!!

قیس قریشی

 

کانال روشنگری Roshangari_ir@

 

#صادق_زیبا_کلام

#زیبا_کلام

#حادثه_کرمان

#حادثه_تروریستی_کرمان

#انفجار_کرمان

#تطهیر_اسرائیل

#نژاد_پرست

#خود_تحقیری

#غرب_پرستی

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم