پیام مهم حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

 

- مقاومت عراق اعلام کرده است که با استفاده از یک موشک کروز دوربرد توانسته با موفقیت یک هدف استراتژیک را در بندر حیفا مورد اصابت قرار دهد. لازم است در ادامه در خصوص ابعاد این حمله موفقیت‌آمیز و پیام‌‎های آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

- تمرکز اسرائیل در سال‌های اخیر تنها بر روی جنگنده و پدافندهای خود بوده است. اینکه مقاومت عراق تنها با یک موشک بندر حیفا را مورد حمله قرار می‌دهد و از قضا همان موشک نیز با موفقیت به هدف اصابت می‌کند، حاوی این پیام است که سلاح‌های پیشرفته مقاومت توانایی غلبه بر پدافند گنبد آهنین را دارد.

- در ساعات گذشته مقاومت عراق توانسته علاوه بر حمله به حیفا، پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را نیز مورد اصابت قرار دهد. علاوه بر این، اهدافی در بلندی‌های جولان توسط گروه‌های عراقی مورد حمله موفقیت‌آمیز قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت که مقاومت در حال بازکردن یک جبهه قدرتمند علیه اسرائیل است.

- شرارت‌های اسرائیل در لبنان، ایران، سوریه و ترور ناجوانمردانه فرماندهان حشدالشعبی باعث شده است تا مقاومت نیز دست به کار شده و فشار را بر تل‌آویو افزایش دهد. حالا پس از حزب‌ الله و انصار الله، این مقاومت عراق است که به‌ شکل جدی در حال واردشدن به نبرد طوفان الاقصی است.

- حزب‌ الله توانسته یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی را با ۶۴ موشک مورد اصابت قرار دهد. انصارالله همچنان در حال حمله به کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و اسرائیل در تنگه باب‌ المندب است و حماس نیز آتش‌ بس موقت را رد کرده است. حالا عراق تازه‌ نفس می‌تواند نفس‌های رژیم را به شماره بیندازد.

- فراموش نکنیم که مقاومت عراق یکی از مهمترین شهرهای اشغالی رژیم را مورد حمله قرار داده است. حیفا دارای مهمترین پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی است. حمله مستقیم به حیفا نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک زیرساخت‌های استراتژیک اسرائیل مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

- به نظر می‌رسد اخراج کامل آمریکا از عراق در بین سیاسیون این کشور مطرح شده است. هرگونه پاسخ آمریکا و اسرائیل به گروه‌های مقاومت می‌تواند عزم دولت و مردم عراق برای پایان‌ دادن به اشغالگری آمریکا در این کشور را افزایش دهد.

- حجم و کیفیت سلاح‌هایی که در دست نیروهای مقاومت عراق است، به‌ شدت اسرائیل را نگران کرده است. موشک دوربرد الارقب که بندر حیفا با آن مورد حمله قرار گرفته است، از سامانه‌های دفاعی اردن و اسرائیل گذشته بی‌آنکه آژیر خطری در این دو رژیم به صدا دربیاید. ورود جدی عراق به معرکه نبرد با اسرائیل می‌تواند تبعات گسترده‌ای را برای رژیم داشته باشد.

- عراق برخلاف یمن، از نظر مسافتی دچار محدودیت نیست. از مبدا عراق به‌ سادگی می‌توان زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل را مورد اصابت قرار داد. در نهایت پایان این زدوخوردها باعث خواهد شد تا اعتبار نیروهای مقاومت به‌خصوص در یمن و عراق افزایش پیدا کند و توانایی‌ آن‌ها برای همگان به اثبات برسد.

 

✍️فردین

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/m634073_gaza6.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

#مقاومت_عراق

#حشد_الشعبی

#بند_حیفا

#گنبد_آهنین

#آمریکا

#رژیم_صهیونیستی

#موشک_الارقب

#یمن

#باب_المندب

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست