حمله آمریکا و انگلیس به یمن

00:31 1402/10/23 - یوری بویکا

حمله آمریکا و انگلیس به یمن مرا به یاد حمله آمریکا در زمان ترامپ به دمشق می اندازد. فکر کنم ۲۰۱۷ یا شاید ۲۰۱۸ بود که دو هفته وقت همه رسانه ها را گرفتند که آمریکا ناو برده است، آمریکا غیرتی دی، آمریکا وورار، آمریکا توتار، که عاقبت شبی رسانه ها هنوز نگفته بودند حمله، که گفتند تمام. آخر هم نفهمیدیم آن همه هارت و پورت رسانه ای برای چه بود! به هر حال ترامپ با خفت رفت و اسد مانده است. اما آنچه که جالب بود این بود که در صبح مثلا حمله آمریکائی ها به دمشق یک مقام آمریکایی که یادم نیست که بود، گفته بود:


"حمله دیشب آمریکا به دمشق طوفان در فنجان بود"


این مثلا حمله دیشب آمریکا و انگلیس هم مرا یاد همان داستان و طوفان در فنجان انداخت. دیشب هم واقعا مانند طوفان در فنجان آمریکا و ترامپ در دمشق فکر کردم چه خبری میخواهد بشود اما این همه های و هوی همه شد هیچ. اصلا نفهمیدم این احمق ها برای چه رفتند یمن را زدند که نزده عملیاتشان تمام شد؟! مگر نمیخواستند با یمنی ها بجنگند که تنگه باب المندب را برای اسرائیل باز کنند؟! الان تنگه باب المندب باز شد؟! یعنی کشتی ها راحت میتوانند بروند اسرائیل؟!


نتیجه این طوفان در فنجان امروز فردا مشخص نشود پس فردا ان شاء الله مشخص خواهد شد.

 

 

نقل شده از کانال مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/n960639_yaman6.jpg

 

 

کسی چه میداند شاید خداوند اراده کرده به دست فقیرترین اعراب، قدرتمند ترین و ثروتمندترین کشوری که جهان به خود دید را به زیر بکشند..

 

 

#یمن

#حمله_آمریکا_و_انگلیس_به_یمن

#ترامپ

#دمشق

#طوفان_در_فنجان

#تنگه_باب_المندب

#یمنی_ها

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدائَهُم اَجمَعین