همیشه به یمنی‌ها امیدوار بودم

23:34 1402/10/23 - یوری بویکا

همیشه به یمنی‌ها امیدوار بودم، همیشه. یادم می‌آید همین منافقان داخلی و خائنان ضدایرانی که کاسه‌لیسی غرب، رژیم صهیونیستی و سعودی را می‌کردند در روزهایی که نبرد به سختی ادامه داشت و یمنی‌ها جز چند موشک توچکا و تعدادی اسکاد باقی مانده از دوره علی عبدالله صالح را در اختیار نداشتند، مدام از تمام شدن موشک‌های یمنی‌ها می‌گفتند، هم‌داستان با سعودی‌ها و اماراتی‌ها و انگلیس خبیث از انهدام انبارهای موشک ارتش یمن می‌گفتند اما آنقدر ابله بودند که نمی‌دانستند زیر خاکستر این جنگ دارد قدرتی جدید متولد می‌شود که قرار است همه معادلات منطقه‌ای و جهانی را به نفع نور و حقیقت تغییر دهد.

 

یمنی‌ها آرام و بی‌صدا شروع کردند و دانش‌آموختگان آن‌ها پای کار آمدند و موشک‌های موجود را تغییر و ارتقا دادند. برد و دقت اسکادها بیشتر شد، موشک قاهر از تغییر موشک زمین به هوای سام 2 متولد شد و بعدها به یک باره موشک بدر به دنیا آمد و کسی نفهمید که دارد چه اتفاقی می‌افتد. یمنی‌ها خیلی سریع تمام دارایی صنعتی خود را در یکی از مستحکم‌ترین پناهگاه‌های اطراف صنعا و در استان عمران در زیر ارتفاقات مستحکم جمع کردند، جایی که نه مادر بمب‌ها که پدرجد بمب اتم هم نمی‌توانست هسته‌ سنگ خارا را شکافته و به کارخانجات یمنی‌ها برسد.

 

همزمان با موشک‌ها، پهپادها هم شروع شدند. از پهپادهایی که ابتدا چند گلوله خمپاره می‌انداختند شروع شد و به ناگهان پهپادهایی ساخته شد که نشانه‌های آن‌ها در فرودگاه‌های دبی و ابوظبی پیدا شد. آن روزها وقتی این‌ها را می‌نوشتم ناآگاهان و نااهلان که خبر از هیچ چیزی نداشتند مدام از پیشروی‌های وهمی و خیالی ارتش پفکی سعودی و مزدوران آن‌ها می‌نوشتند و همین‌ها امروز هم نمی‌دانند که یمنی‌ها چه در دست دارند و امکانات و تجهیزات آن‌ها به چه شکل است. به امید خدا به زودی وقتی پاسخ تجاوزات امریکا و انگلیس را دادند همه دنیا خواهند فهمید که داستان از چه قرار است. 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/p445219_yaman10.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#یمن

#علی_عبد_الله_صالح

#کاسه_لیسی_غرب

#رژیم_صهیونیستی

#عربستان_سعودی

#موشک_توچکا

#اسکاد

#موشک_قاهر

#سام_2

#امریکا_و_انگلیس

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند