حمله سنگین ۲ روز پیش یمن به ناو آمریکایی موجب کشته شدن ۳۰ نظامی آمریکایی شد. آمریکا با عافیت طلبی چین و روسیه که در باطن مخالف قدرت گرفتن ایران به عنوان یک ابرقدرت هستند توانست قطعنامه ای علیه یمن تصویب کند و با دستاویز کردن همین قطعنامه به نقاطی از یمن حمله هوایی کرد. 
قبلآ هم عرض شده بود که بیش از ۵۰ درصد درگیری در رسانه ها اتفاق می افتد و این حمله هر چند ۵ شهید داشت ولی روی زمین کوچکترین آسیبی به توان رزمی انصارالله نزد ولی توانست امکانی را در اختیار  رسانه های غربی قرار دهد تا با نمایش ناوهای جنگی و جنگنده های خود ساعت ها ابعاد این حمله هالیوودی را تحلیل کنند و  آبروی از دست رفته خود را بازیابی کنند. 


در مقابل این حمله پنجره ای روشن به روی یمن باز کرد تا با مشروعیت بیشتر به مقابله با شیطان بزرگ بپردازد. این خواسته محور مقاومت هم هست که در جایی غیر از غزه تحت محاصره حساب آمریکای جنایت کار را تسویه کند. یمن تجهیزات عالی دارد و تجهیز کردن بیشتر آن نیز راحت تر از غزه است. پایگاه های هوایی آمریکا در قطر و بحرین هم باید منتظر پهباد ها و موشک های مقاومت باشند.


تسلط دیروز بر نفت کش آمریکایی توسط ارتش کشورمان پیام قاطعی داشت که اگر دریای سرخ نا امن شود تنگه هرمز هم امن نخواهد بود و آمریکا نمی تواند در زمستان سخت اروپا و بدون منابع انرژی روسیه از این منطقه نفت خارج کند. همین حملات محدود دیشب ۳ درصد به قیمت نفت اضافه کرد. حالا گسترش درگیری در پهنه وسیع مدیترانه تا هرمز و باب المندب را تصور کنید چه بلایی سر اقتصاد غرب خواهد آورد.


گروه های عراقی که در چند روز گذشته تحدید کرده بودند در صورت حمله به یمن تمام ملاحظات را کنار می گذارند و منافع آمریکا را با تمام توان می زنند دیشب در همان ساعات اولیه حمله جولان و تمام پایگاه های آمریکا و حتی سفارت آمریکا را در بغداد نوازش کردند. 
حملات یمن متوقف نخواهد شد. آمریکایی ها یا باید از دریای سرخ خارج شوند و جنگ در غزه را متوقف کنند یا بجنگند و تمام منافع خود در منطقه را در معرض حملات مقاومت قرار دهند. 


آمریکا ثابت کرده برای حاکمیت سعودی مثل زمان شاه ایران هیچ ارزشی قائل نیست و از آسمان این کشور برای پاسخ به یمن استفاده خواهد کرد. چون عمان آسمان خود را به روی آمریکا بسته و جیبوتی هم پایگاه زمینی نداده چاره دیگری ندارند. با توجه به این که میلیون ها رزمنده در یمن تشنه مبارزه هستند و نیروی موشکی فقط یک درصد از ارتش انصارالله هست، این بهترین فرصت برای ورود مشروع آنها به خاک سعودی است. تا هم دشمن خون ریز که ۹ سال در این کشور جنایت کرد را ادب کنند هم این کشور را برای در اختیار گذاشتن پایگاه های خود برای بمباران یمن مجازات کنند. دیروز یمن اعلام کرد هر کشوری که حریم هوایی خود را در اختیار دشمن قرار دهد به این کشور اعلام جنگ کرده. یادآور می شوم در جنگ ۹ ساله بین سعودی و یمن این کشور به توصیه ایران وارد خاک سعودی نشد و فقط در کشور خود از این حملات دفاع کرد. دو استان جنوبی سعودی یمنی هستند و توسط سعودی ها اشغال شده اند. ضمن اینکه ورود به خاک سعودی با استقبال گسترده مردم این کشور هم همراه خواهد شد و یمنی ها را به مرزهای اسرائیل خواهد رساند. 


ادامه این دعوا هر چه باشد به اقدار و قدرت محور مقاومت اضافه خواهد کرد و ذلت و افول محور استکبار به رهبری آمریکا سرعت خواهد بخشید و نشانه بسیار روشنی از تحقق مقدمات ظهور منجی عالم بشریت است.

 

نویسنده ناصر نیازی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/f861144_yaman11.jpg

 

وقتی خدا پشت و پناهت باشه اینجوری میشه که ثروتمندترین کشورهای دنیا در مقابل فقیرترین کشور دنیا سوسکم به حساب نمیاد :))

 

 


#یمن

#انصار_الله

#حمله_یمن_به_ناو_آمریکا_یی

#رسانه_های_غربی

#زمان_شاه

#محور_مقاومت

#عمان

#رژیم_سعودی

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری