آغاز و نه پایان انتقام

02:55 1402/10/30 - یوری بویکا

آغاز و نه پایان انتقام

 

- عملیات ضد تروریستی چند شب پیش، از ابعاد متعدد بسیار مهم است. اما در عین حال، قدم اول انتقام خون شهدای کرمان و شهید سید رضی موسوی است، نه پایان آن.


- این عملیات از ابعاد گوناگون مهم است؛ دو عملیات همزمان و نقطه زنی بی عیب و نقص با تلفات سنگین، هر چند از نظر فنی به چشم رصدگران نظامی خواهد آمد، اما به همان اندازه، اِشراف اطلاعاتی درباره اهداف، حائز اهمیت است.


- این که از فاصله چند صد تا ۱۲۸۰ کیلومتری، نقطه زنی کنید و تاسیسات امن کارگزاران شبکه ترور در منطقه -با قدرت تمام- شخم بخورد، پیغامی به سازمان دهندگان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریسم است.


- حمله موشکی به پایگاه مهم موساد در اربیل عراق و مقر گروه های تروریستی در جبل السماق (ادلب سوریه)، با همه اهمیت و بی سابقه بودنش، یک دستگرمی اولیه برآورد می شود.


- مناطق راهبردی رژیم صهیونیستی، در صدر بانک اهداف عملیاتی قرار دارند و موشک های بالستیک نقطه زن همان گونه که توانستند بر سر فرماندهان تروریست ها در ادلب فرود آیند، قطعا به حیفا و تل آویو هم می رسند.


- این البته، غیر از موشک های هایپر سونیک و پهپاد های تهاجمی مرگباری است که در یک طراحی ترکیبی و چند ضلعی، به سمت صهیونیست ها -نه فقط از ایران بلکه جبهه های متنوع- نشانه گیری شده اند.


- همان گونه که در گذشته کسی فکر نمی کرد پایگاه ها و کشتی های تجاری و جنگی آمریکا و اسرائیل در منطقه هدف حمله قرار بگیرند و اتفاق افتاد، مجازات رژیم شرور صهیونیست هم قطعی است و به عنوان یک روند چند مرحله ای آغاز شده است.


- مجازات کارگزاران شبکه تروریستی وابسته به موساد و سیا، کارفرمایان شبکه را به حاشیه امنیت نمی برد، بلکه فقط سر آغاز انتقام از جنایتکارانی است که زندگی نکبت خود را روی موج جنایت و ترور یکطرفه (بزن و در رو) ساخته بودند اما حالا پای شان گیر است.

 

 

ایمان محمدی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/n81904_iran14.jpg

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران

 

 

 

#انتقام

#انتقام_خون_شهدای_کرمان

#شهید_سید_رضی_موسوی

#ادلب

#حیفا

#تل_آویو

#موساد_و_سیا

#حمله_موشکی_سپاه

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری