به نظر می‌رسد در حمله سوریه برای اولین‌ بار از موشک‌های خیبرشکن استفاده شده است.

 

۲. افراد هدف قرار گرفته در شمال عراق همگی در لیست نشان‌دار جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند از جمله همین پیشرو دیزایی که خود و پدرش از هیچ جنایتی دریغ نکردند از تامین مالی تروریسم و در اختیار قرار دادن املاکشان به موساد تا تامین لجستیک و ترانسفر تروریست به ایران و قاچاق نفت به رژیم اسرائیل و تامین امنیت جاسوسان و افسران موساد. مطمئناً یکی از خوشحال‌ترین گروه‌ها پس از هلاکت وی حشدالشعبی است که خون‌دل‌های زیادی از همین فرد خورده بودند.

 

۳. یک مقر هدف قرار گرفته موساد، به مانند مقری که در اسفند ۱۴۰۰ زیر ضربه رفت، بسیار بسیار مستحکم بوده و از آن به عنوان سومین مقر موساد در منطقه یاد می‌شود که جهت انهدام آن ۳ یا ۴ موشک سنگرشکن برای ویرانی سقف و دو طبقه مستحکم آن که دو لایه بتن بود اصابت کردند که در نتیجه ۴ افسر نشان‌شده موساد به هلاکت رسیدند.

 

۴. البته این اولین ضربه به موساد در طول طوفان‌الاقصی نبود و در این صد روز مقاومت عراق بارها اماکن پوششی رژیم در الحریر، اربیل و ... از جمله یک مقر ارتباطی، شنود و جاسوسی فنی را هدف قرار داد اما می‌توان سخت‌ترین ضربه را همین عملیات برشمرد.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/s1725_iran15.jpg

 

 

 

انتقام تنها یک قطره خونِ دختر ایران (دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی)

 

 

#سپاه

#حمله_موشکی_سپاه_پاسداران

#شمال_عراق

#سوریه

#موشک_خیبر_شکن

#پیشرو_دیزایی

#موساد

#مقر_موساد

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست