یمنی‌ها با هیچ کس و هیچ طرفی تعارف ندارند؛ گفتم که باید همه نگاه‌ها به سمت یمن باشد؛ امروز یمنی‌ها یک کشتی آمریکایی را در نطقه‌ای زدند که دستکم 3 ناو جنگی آمریکایی در آن نزدیکی حضور داشتند، به جای یک موشک سه فروند موشک تاکتیکی سبک هم شلیک کردند؛ هدف‌شان هم غرق کردن کشتی نبود و فقط می‌خواستند گوشه‌ای از توانمندی خود را به آنگلوساکسون‌های متجاوز نشان دهند که موفق هم بودند.

 

همانگونه که رهبر یمن چند هفته پیش گفتند، هر طرفی و هر کشوری که علیه منافع یمن اقدام کند تاوان خواهد داد و دریای سرخ و باب المندب به روی آن‌ها تعطیل است. حالا یمنی ها دارند به گنده لات غرب، یعنی آمریکا می‌گویند که حق رفت و آمد از باب المندب وجود ندارد و باید دید امریکایی‌ها وجود دارند بعد از این همه جنایت از این تنگه عبور کنند یا نه. صحبت‌های محمد البخیتی بسیار شفاف و روشن است، یمنی‌ها وارد مرحله جدیدی از نبرد شده‌اند.

 

این حقیقت را باید مدنظر داشت که ارتش یمن طیف بسیار گسترده‌ای از موشک‌‌های ضدکشتی، مین‌های دریایی، اژدر و قایق‌های انتحاری و زیردریایی سبک در اختیار دارد که قدرت آتش ارتش یمن ده‌ها برابر بیش از چند کشتی جنگی امریکا در این منطقه است. حماقتی که امریکا و انگلیس در گسترش جنگ در منطقه کردند، برایشان گران تمام خواهد شد. آن‌ها یا نمی‌دانند یمنی‌ها چه دارند و چه تصمیمی گرفته‌اند یا اینکه می‌دانند و مجور به خر شدن هستند.... 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/z17394_yaman18.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

البخیتی: از امروز وارد مرحله جدیدی شده ایم؛ آمریکایی ها و انگلیسی ها اجازه عبور از باب المندب را ندارند و ما اجازه نخواهیم داد

محور مقاومت در منطقه کنترل خود را دوباره به دست گرفته است و آمریکایی ها از تجاوزات خود به یمن پشیمان خواهند شد و بازنده خواهند بود.

 

 

#یمن

#آمریکا

#امریکا

#البخیتی

#باب_المندب

#محور_مقاومت

#دریای_سرخ

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم