ما طلبکار هستیم نه...

03:38 1402/11/01 - یوری بویکا

ما طلبکار هستیم نه...

 

آقایانی که دم دقیقه از پاکستان ارتش هیتلر می‌سازید که قرار است همین فردا شرق ایران را جدا کند، لطفاً نبافید. به جای این حرف‌ها و جو دادن الکی بگویید چرا قبل از این نزدید؟ چرا در این‌ سال‌ها تروریست‌ها را هدف قرار نداید؟ حتما باید چند بار در ایران خون به پا کنند تا شما بعد از کلی مجادله و کم و زیاد کردن، به این نتیجه برسید که باید بزنید؟

بحمدالله قدرت نظامی بی‌نظیری داریم و مردم هم در حوزه تامین امنیت و منافع ملی هیچ خط قرمزی ندارند، سال‌هاست که برای همین امنیت بدترین شرایط اقتصادی را تحمل می‌کنند، نداری و بی‌پولی را تحمل می‌کنند، دله‌دزدی و آقازدگی و تقسیم پست‌ها را میان توله‌های مسئولان و صاحب‌منصبان تحمل می‌کنند تا این امنیت خدشه‌دار نشود!

 

ما موافقیم به جای سه چهار سالی 24 موشک، هفته‌ای 24 فروند موشک به سمت مواضع دشمنان ایران شلیک کنید، ما موافقیم دشمن را هر کجا پیدا کردید بزنید (همانگونه که رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم گفتند) ما موافقیم که حتی به پای یک جنگ شدید و سخت هم که شده، بساط دشمنان ایران را جمع کنید؛ اما....

اما لطفاً لاس نزنید، اگر قرار است بزنید هر جایی که دشمن حضور دارد بزنید، از باکو را بزنید تا ابوظبی را؛ خود تل‌آویو را هم که نمی‌خواهید بزنید، پایگاه‌هایی که از آن علیه ما اقدام می‌شود بزنید. درست است که حجم آزادی عمل موساد در شمال عراق بسیار زیاد است و درست است که دشمنی بارزانی‌ها با ایرانی‌ها قدیمی است؛ اما...

 

باید بدانید که بیشترین فتنه علیه ما از امارات و باکو صورت می‌گیرد. تروریست‌هایی که در شاهچراغ دست به ترور زدند مستقیم از طریق سازمان امنیت ترکیه و رژیم سفاک علیف حمایت شده بودند. این را دیگر همه می‌دانند و در بیانیه آن روز وزارت اطلاعات هم مواردش ذکر شد و آمد. بنابراین باید در این مورد همه را تنبیه کرد.

در مورد پاکستان هم باید همان زمان که عبدالمالک ریگی معدوم دست به ترور در کشور زد، وارد عمل می‌شدیم و در پاکستان اقدام می‌کردیم، توان موشکی و پهپادی امروز را نداشتیم، توان عملیات زمینی در حوزه توپخانه‌های دوربرد را که داشتیم، موشک فتاح را که داشتیم، جنگنده که داشتیم؛ امنیت تعارف‌بردار نیست که چند افسر وابسته به آی‌اس‌آی بخواهند آن را در ایران خدشه‌دار کنند.

 

مگر تروریست‌هایی که در راسک اقدام به قتل عام ماموران فراجا کردند، از کجا دستور گرفته بودند؟ یا کسانی که در کرمان دست به ترور زدند، از کجا وارد کشور شده بودند؟ یا همه ناامنی‌های مرزی که روی می‌دهد دقیقاً از کجا هدایت می‌شود؟ ماجرای انهدام پل‌های راه‌آهن تازه ساخت چابهار به زاهدان را چه کشوری مدیریت می‌کرد و صدها تروریستی که در این حادثه به هلاکت رسیدند با پشتیبانی چه کسانی وارد کشور شده بودند؟

در نگاه رسمی و در توضیح رسمی روابط ایران و پاکستان از بس که ما برادر، برادر کردیم، از بس که تعارف کردیم و تلاش کردیم تا این کشور ناامن، فقیر، مفلوک و به هم ریخته را مدیریت کنیم در مورد بدعهدی‌ها، در مورد اقدامات ضدایرانی و رفتارهای مخرب چیزی نگفتیم؛ ما اصلا به مردم توضیح ندادیم که دیپلمات‌های ما را در کنسولگری کشورمان در مزار شریف در شمال افغانستان همین ماموران پاکستانی به شهادت رسانده‌اند!

دست ما از این بابت پر است، اما چه باید کرد وقتی در مملکت چهل کدخدا، هر کسی یک دستوری می‌دهد و هر کسی یک نظری دارد و در نهایت وقتی هم اقدامی درست صورت می‌گیرد چنان خرابش می‌کنند که آدم حیران می‌ماند. ما باید طلبکار باشیم یا پاکستانی‌ها؟ ما باید الان زبان‌مان دراز باشد یا آن‌ها؟ مگر در این سال‌ها صدها و شاید هم هزاران بار از آن‌ها نخواستیم تا این جماعت وحشی و قاتل را جمع کنند؛ نه هر وقت گفتیم برایشان تامین گذاشتند؟

 

در مورد عراق هم موضوع همین است، چند شات از هشدارهایی که در دیدارهای رسمی به قوم و قبیله یهودی و صهیونیست بارزانی و مقامات اهل کوفه در بغداد داده‌ایم را در همین رسانه دولتی خودتان منتشر کنید تا مردم هم بدانند که چه خبر است. نه اینکه بی‌بی‌سی انگلیسی بیاید و «ژینا ژینا» کند و فکر کند می‌تواند بابای قاتل این دخترک را که چوب خیانت و بی‌شرفی بابای قاتلش را خورد، بزک کند.

این‌ها را نوشتم و گفتم تا بدانید داستان از چه قرار است؛ پاکستان سفیرش را فراخواند، جهنم، عراق فراخواند جهنم، بارزانی یهودی فلان کرد جهنم... مهم امنیت ایران و ایرانی است. تا کی باید کوتاه بیاییم و این‌ها در ایران خرابکاری کنند با این تحلیل که ایران سکوت خواهد کرد، ایران پاسخ نمی‌دهد، ایران کاری نمی‌کند. لطفا پس از هر خرابکاری این بار محکم‌تر بزنید. 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#پاکستان

#حمله_به_پاکستان

#باکو

#ابوظبی

#فراجا

#عبدالمالک_ریگی

#مزار_شریف

#وزارت_اطلاعات

#عراق

#بارزانی

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم