بله، دنیا دنیای موشک و زور است، اگر موشک نداشته باشی کسی برای گفت‌وگو سراغت نخواهد آمد؛ اگر یمنی‌ها موشک‌ و پهباد نداشتند که از خودشان دفاع کنند و به متجاوزان و اشغالگران آنگلوساکسون حمله کرده و آنها را ادب کنند، آیا آنها بار دیگر به سراغ پیغام و پسغام و مذاکره می‌رفتند؟! یمنی‌ها با اصرار بر موضع اخلاقی و انسانی خود در کمک به ملت فلسطین و با وجود ۸ بار حمله موشکی و هوایی رژیم آمریکا و انگلیس خبیث نه تنها کوتاه نیامدند بلکه با حمله به نام‌ها و کشتی‌های آنها نشان دادند که در تصمیم خود جدی بوده و اگر آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند با چنین اقداماتی ملت یمن را وادار به پذیرش شکست کنند سخت در اشتباه هستند.

 

بر اساس گفته‌های منابع آگاه در صنعا آمریکا و انگلیس بار دیگر طرف عمانی را واسطه کرده تا به مقامات این کشور بگویند که اگر آن‌ها  دست از حمله به کشتی‌های اسرائیلی بردارند فلان خواهند کرد و چنان امتیازاتی خواهند داد و... اما یمنی‌ها با تاکید مجدد و دوباره گفتند تا زمانی که مردم غزه گرسنه و تشنه و در محاصره هستند و هر روز بمباران می‌شوند نه تنها هیچ کشتی اسرائیلی و حامل کالا به سمت بنادر فلسطین اشغالی از باب المندب و دریای سرخ عبور نخواهد کرد، بلکه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی نیز حق عبور از این منطقه را نخواهد داشت. 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/l176621_yaman32.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyrianKhabar@

 

 

 

#موشک

#یمن

#عمان

#آمریکا_و_انگلیس

#باب_المندب

#مردم_غزه

#اسرائیل

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست