- این اقتدار و فکر ایرانی است که از روزی که انقلاب پیروز شد و قرار شد ایران مستقل باشد، روی پای خودش بایستد، نگاه و ایدئولوژی ایرانی - اسلامی خاص خودش را در جهان ترویج کرده و سهم تاریخی‌اش از جهان پیرامونی را با قدرت بگیرد، برایش مبارزه کرد. درست از فردایی که در ایران انقلاب شد، توطئه‌ها هم شکل گرفتند و رشد کردند و نفاق به شکل‌های گوناگون و در لباس‌های مختلف سربرآورد تا «ایران» ما «ایران» نشود و ما به نهایت قدرت نرسیم.

 

- غربی‌ها به خوبی ظرفیت‌ها و قدرت درونی ایران را می‌دانستند که با دو موتور قدرتمند هویتی یعنی ایران و اسلام شیعی به بازیابی جایگاه خودش پرداخته و می‌خواهد اعمال قدرت کند. در این 45 سال، همه گرفتار درگیری و جنگ بوده‌ایم، همه گرفتار مبارزه‌ای بی‌امان با دشمن‌های پیدا و ناپیدایی بوده‌ایم که خواسته‌اند ما را نابود کنند. ده‌ها طرح و برنامه، ده‌ها فکر و ایده و بیش از 10 هزار میلیارد دلار (بودجه 50 سال ایران) را در این سال‌ها هزینه کردند تا «ایرانِ ما» را به زمین بزنند و نتوانستند.

 

- امروز ایرانِ ما قوی و قدرتمند در حال حرکت است؛ دشمن نمی‌تواند چگونه باید در این صفحه شطرنج که با مهارت و دقت و با مهره‌هایی از جنس الماس چیده شده‌اند و هر کدام بُرندگی و تیزی خود را دارند مقابله کند. دشمن 13 سال پیش دمشق را محاصره کرده بود و قاصدهایش به تهران می‌آمدند و از سقوط قریب‌الوقوع حاکمیت سوریه می‌گفتند، با خمپاره کاخ اسد را می‌زدند و بیش از 150 هزار تروریست را راهی سوریه کرده و بیش از 800 میلیارد دلار برای نابودی‌اش هزنیه کردند...

 

- اما ایرانِ ما فقط با 16 میلیارد دلار و با چند هزار نفر بر سپاه ابرهه هجوم آورد و دشمن را در همه جبهه‌ها شکست داد. اما حالا دشمن در محاصره قرار گرفته است، در تنگنا است، دشمن صهیونیستی در محاصره است و همه منتظر سقوط نتانیاهو هستند؛ همه در انتظار شکست  و نابودی رژیم صهیونیستی هستند؛ پایگاه‌های امریکایی یکی یکی هدف حمله قرار می‌گیرد و پشت پرده در حال مذاکره است که برود یا بماند!! یمنی‌ها در حال بریدن گوش استمعار کهنه و نو هستند و فلسطینی‌ها انگشتان صهیونیست‌ها را قطع کرده‌اند.

 

- لبنانی‌ها چنان عرصه را بر دشمن تنگ کرده و او را چپ و راست می‌کوبند که صدای عربده‌اش همه عالم را کر کرده و دنبال راهی برای فرار از دست لبنانی‌ها می‌گردد. آن روزها گزینه‌های متعددی روی میز بود.... 

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/c56432_yaman33.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyranKabar@

 

 

#انقلاب

#ایران

#دمشق

#کاخ_اسد

#صفحه_شطرنج

#سوریه

#یمنی_ها

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدائَهُم اَجمَعین