رسانه‌ها و مقامات امریکایی، حمله به پایگاه غیرقانونی در التنف سوریه را خیلی گرم گرفته و به شدت در حال عزاداری هستند؛ هدف هم کاملاً مشخص است، می‌خواهند افکار عمومی امریکا را مدیریت کنند که مبادا برخلاف مسیر حرکت کنند. وقتی امریکا پیام هشدارآمیز به ایران می‌فرستد و فکر می‌کند که توانسته نوع واکنش ایران را پیش‌بینی پذیر کند اما با شلیک ۲۴ تیر موشک مواجه می‌شود که ۹ تیر آن سه پایگاهش در شرق سوریه را در هم می‌کوبد که هیچ خبری از آن رسانه‌ای نمی‌شود به این نتیجه رسید که ایران به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست.

 

وقتی ایران در طول ۱۱۰ روز گذشته بیش از ۱۱۰۰ بار هشدار دادد که جنگ گسترش پیدا می‌کند و اگر رژیم صهیونیستی دست از جنایت بر ندارد و امریکا همچنان بخواهد حمایت کند دودش به چشم خود امریکایی‌ها می‌رود آن‌ها می‌آیند و گرای تیم مستشاری ایران را به رژیم صهیونیستی می‌دهند تا به نوعی از ایران و شلیک‌های ایران انتقام بگیرند، مشخص است که دامنه جنگ گسترش پیدا می‌کند. وقتی امریکایی‌ها به یمن حمله هوایی و موشکی می‌کنند، باید انتظار پاسخ سخت و سنگین را داشته باشند.

 

هر چه امریکا و انگلیس تلاش بیشتری برای فتنه‌انگیزی در منطقه کنند و رژیم صهیونیستی هم فکر کند که هیچ مشکلی در حمله به لبنان ندارد، میزان صدمه‌ای که به دشمن وارد خواهد شد، قابل محاسبه نیست. مقاومت عراق به تلافی تمام جنایت‌هایی که تروریست‌های امریکایی در طول چند ماه گذشته علیه ملت‌های منطقه، به ویژه فلسطین کرده‌اند همواره دستشان روی ماشه بوده، هست و خواهد بود. آنچه در منطقه در حال روی دادن است، نمایی کوچک از یک حادثه بزرگ‌تر است که اگر غربی‌ها نخواهند صهیونیست‌ها را لگام بزنند، خودشان لگام خواهند شد.

 

نوع واکنش امریکایی‌ها خیلی جالب است، صهیونیست‌ها بیش از 30 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و خود آن‌ها نیز ده‌ها نفر را در عراق و یمن به شهادت رسانده‌اند آن را با بی‌خیالی طی می‌کنند اما وقتی کشته می‌دهند مثل بزغاله‌ای که مادرش تلف شده، صدای بع‌بع‌شان گوش عالم را کر می‌کند. حجم تلفات امریکایی‌ها به شکلی بوده که نتوانسته‌اند آن را لاپوشانی کنند در غیر این صورت مطمئن هستم که این را هم می‌خواستند مانند 160 حمله پیشین به نوعی ماستمالی کنند که موفق نشدند. 

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/d00811_iran26.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#آمریکا

#التنف_سوریه

#ایران

#رژیم_صهیونیستی

#یمن

#مقاومت_عراق

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم