از صبح که این خبر را شنیدم، داشتم با واژه‌ها بازی می‌کردم تا بهترین مرثیه را برای «ایران» بسرایم اما دیدم که «ایران بانو» که چنین دلیرمردانی را در دامن خود پرورش داده دارد یکی یکی آن‌ها درون خود به امانت می‌گیرد... سرودن مرثیه برای آن‌‌هایی که مردانه ایستادند تا «ایرانِ ما» سرافراز و سربلند بایستد و در برابر انیران کمر خم نکند، به داشتن چنین بزرگانی میسر بوده است. در هیاهوی روزمرگی‌ها نباید نام‌ها فراموش شوند و صاحبان این  نام‌ها که شاهنامه‌ها باید در وصف‌شان سرود و در سوگ‌شان باید مثنوی‌ها آراست...

 

بله، تیمسار سربلند، غضنفر آذرفر که حماسه‌های او و همر‌زمانش در لشکر 64 ارومیه در دفاع از کیان ایران بزرگ زبانزد دوست و دشمن است، بالاخره میهمان خاک وطن شد و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست تا چونان میلیون‌ها شهیدی که پاسدار حرمت نام ایران و مرزهای اهورایی‌اش هستند، تا روز بازپسین بر گرد گیتی، از این گوهر تابناک پاسداری کند.

 

از طرف همه اعضای کانال اخبار سوریه، در سوگ این امیر سربلند و فرمانده نامدار وطن نشسته و این ضایعه را به همه ملت ایران و همرزمان و بیت شریفش تسلیت عرض می‌کنیم. باشد که سزاوار رهروی او در راه دفاع از کیان ایرانِ عزیز باشیم. 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#غضنفر_آذرفر

#تیمسار_غضنفر_آذرفر

#لشکر_64_ارومیه

#درگذشت_غضنفر_آذرفر

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری