خدا کند آمریکا زمینی به انصارالله حمله کند که احتمالش زیاد است

 

سفیر آمریکا در یمن اعلام کرد که از تاریخ  16 فوریه (25 بهمن) جنبش انصارالله یا همان حوثی ها به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می شود. 
البته آقای سفیر اعلام کرد که اگر حوثی ها عاقل شوند و به سمت آمریکا بیایند و باب المندب را به روی حمل و نقل دریایی باز کنند، ممکن است این تصمیم را لغو کنند. 
از سوی دیگر انصارالله با نشان دادن یک لایک به سفیر آمریکا اعلام کرد که هیچ تصمیمی نمی تواند نگرش مردم یمن را تغییر دهد مگر اینکه ارتش اسرائیل از غزه کاملا عقب نشینی کند بعد ممکنه باب المندب باز شود.
اما واقعیت امروز دنیا این است که با توجه به قلدری و تاریخ آمریکا نشان می دهد که نیروی دریایی ایالات متحده اولین شکست خود را پس از جنگ جهانی دوم در دریا را متحمل شده و آن ها باور دارند که نمی‌توانند با زبان زور انصار الله را به تغییر رفتار مجبور کنند پس طبق معمول سراغ تهدید و تطمیع انصار الله یمن رفته اند. 
از این نوع رفتار برای ایران عزیز ما زیاد اتفاق افتاده است و قطعا آمریکا در ضعیف ترین زمان هژمون خود پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیشترین ضرر را در این دوره از سوی ایران و یارانش متحمل شده است.
فراموش نکنید آمریکا تنها نبوده بلکه نیروی دریایی آمریکا به همراه انگلیس و چند کشور دیگر با چنین شکستی مواجه شده اند و ناوهای آنها یکی پس از دیگری در باب المندب مورد اصابت موشک های یمنی با امضا ایرانی قرار می‌گیرند و با وجود همه بمباران ها و تهدیدهای سیاسی هنوز نتوانستند به دستاورد مفیدی برسند. 
در واقع بسته بودن باب المندب بر روی کشتی های آمریکایی برای آمریکا مایه شرمساری بزرگی است و به دنبال راه هایی برای خلاص شدن از آن است که یکی از آنها حمله زمینی مستقیم در یمن است و آمریکا سعی می‌کند آن را یک عملیات معرفی کند دقیقا مانند حمله روسیه به اوکراین.
امیدوارم آمریکا چنین خریتی را انجام بدهد زیرا یک عملیات زمینی احتمالی به این معنی است که ایالات متحده در یکی از بزرگترین کمین های نظامی در تاریخ خود گرفتار می‌شود و اون موقع تماشا کردن دارد.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

#آمریکا

#یمن

#انصارالله

#سفیر_آمریکا

#جنگ_جهانی_دوم

#باب_المندب

#روسیه

#اوکراین

#ارتش_اسرائیل

#نابودی_اسرائیل_حسب_سوره_اسراء

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست