چند نکته در مورد خرابکاری در خط لوله گاز سراسری

 

- اقدام خرابکارانه و تروریستی در خط لوله گاز سراسری کشور که گاز مناطق وسیعی از کشور را تامین می‌کند یک جنایت رسمی و علنی در حق مردمی است که در این سرما نیاز به گرم کردن خانه‌های خود داشتند. این اقدام کاملا قابل پیش‌بینی بود و تا جایی که من خبر دارم پس از دستگیری‌های چند ماه گذشته که طی آن عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی و مزدوران منافقین و تنی چند از خائن‌های داخلی دستگیر شدند، همچنان انتظار می‌رفت که دشمن همچنان بر برنامه خود برای خرابکاری خط لوله انتقال گاز اصرار کند.

- ایران کشور بسیار وسیعی است، ده‌ها هزار کیلومتر خط لوله گاز، نفت، آب، صدها هزار کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی و متوسط، هزاران کیلومتر خطوط فیبر نوری و دیگر تاسیسات زیرساختی که در راستای خدمت به مردم در این سال‌ها توسعه پیدا کرده در سراسر کشور پراکنده است. این‌ها ثروت ملی، متعلق به خود مردم و برای خود آن‌ها است. به هیچ عنوان نمی‌شود برای متر به متر این خطوط نگهبان گذاشت بلکه نگهبان اصلی و واقعی این تاسیسات که مورد استفاده مردم است، خود آن‌ها هستند.

 

دشمن در حوادث سال 1398 قصد داشت خط اصلی گاز در منطقه پارس جنوبی (عسلویه) را منفجر کند، همانگونه که گروهی را گماشته بود تا انبارها و سوله‌های مواد غذایی در بندر امام در ماهشهر را هم به آتش بکشند که در هر دو مورد خدا کمک کرد و در مورد دوم، تعدادی شهید در راه حفظ امنیت غذایی مردم هم تقدیم شد. در سال 1398 بنده توضیحات بسیاری در مورد طرح و برنامه دشمن برای ضربه زدن به امنیت غذایی و شغلی مردم نوشتم و تاکید کردم آنچه در این کشور وجود دارد، برای خود آن‌ها است.

- در واقع، خدماتی که جمهوری اسلامی در این سال‌ها ارائه کرده و در بی‌سابقه‌ترین طرح در سطح جهان (که البته به نظر من در برخی موارد هم اشتباه بود و می‌توانست به شکل‌های دیگر انجام شود) گاز را به دور افتاده‌ترین روستاهای کشور منتقل کرد تا جایی که امروز نسل متولد دهه 70 و 80 چیزی به اسم کپسول گاز را در شهرهای بزرگ کشور اصلا به یاد ندارند. در مورد برق، آب آشامیدنی و دیگر خدمات اولیه زندگی مانند خانه بهداشت، مدرسه، طرح‌های هادی و موارد بهداشتی نیز حکومت با وجود نارسایی‌های متعدد در حوزه مدیریتی و سطحی از فساد و دزدی، کارهای خوبی کرده است.

 

- این مساله برای دشمن قابل تحمل نیست؛ تمام تلاش دشمن این است که اجازه ندهد مردم این خدمات را ببینند و مدام سیاه‌نمایی می‌کند و بَزک و دوزک برخی از شهرهای اروپایی یا همین کشورهای عربِ حوزه خلیج فارس را به چشم مردم می‌کشد و مدام در رسانه‌های فارسی زبان آن را تکرار می‌کند در حالی که اصلا حاضر نیست که واقعیت‌های عینی همین کشورها را بیان کند که مثلا در شهری مانند ابوظبی و دبی، مردم باید کپسول گاز را به طبقه صد و چندم برج خلیفه با آسانسورهای آنچنانی بالا ببرند تا شاید بتوانند نیمرویی چیزی درست کنند.

- عده‌ای نادان هم در کشور نشسته و در حالی که خانه‌های خود را گرم می‌کنند، مدام به حکومت فحش می‌دهند که فلان نکرده، بهمان نکرده و در حالی که بسیاری از حکومت‌ها در همین اروپا و امریکایی که برای رفتن به آنجا بند پاره کرده تا شب‌ها در اصطبل‌ها و زیرزمین‌ها بخوابند، اصلا وضعیت زمین تا آسمان فرق می‌کند. با این اوصاف، عده‌ای همواره دنبال خرابکاری هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند. از منافقان مفلوک که اصلاً انتظاری نیست و از دشمن صهیونیستی که عده‌ای مزدور را به خدمت می‌گیرد تا مثلاٌ خط لوله گاز را منفجر کند.

 

- این‌ها بخشی از ذات کثیف دشمنی است که با خونسردی کامل بیش از 33 هزار زن و کودک و پیر و جوان را در غزه به خاک و خون کشیده و برایش هم فرقی نمی‌کند که ساکنان فلان خانه در اورامانات، یا کرمانشاه، سنندج، ارومیه، تبریز، همدان، نهاوند، مهاباد، اراک و هزاران شهر و روستای دیگر که از این خط لوله گاز گرم می‌شدند، امشب تا صبح بلرزند یا نه... دشمنی که پس از نیم قرن تحریم و فشار حریف ملت ایران نشده، حالا سراغ خرابکاری رفته تا از آن‌ها انتقام بگیرد که چرا در برابر این تحریم‌ها مقاومت کرده‌ و حاضر به شورش برای نابودی کشورشان نشده‌اند... درست همان اتفاقی که در سوریه، عراق و لیبی افتاد.

 

- دشمن از این مساله به شدت ناراحت است و البته هم‌وطنان ما در بخش‌هایی از کشور دچار افت فشار گاز شده‌اند، همان شهرهایی که سال گذشته تروریست‌های کومله، پژاک، حدک، ورشکسته‌های منافق و سلطنت‌طلب در کنار فرومایگان خائن ریختند و خراب کردند، ویران کردند و آتش زدند و عده‌ای نادان و نافهم هم نوشتند که می‌خواهند برای کمک به آن‌ها بروند... حالا در همین شهرها همان عده دارند می‌لرزند و از نبود گاز به شدت گلایه داشته و اعتراض می‌کنند. باید از آن‌ها پرسید نه همین شما بودید که سال گذشته بیانیه صادر می‌کردید که مردم همه شعله‌ها را روشن کنند و در و پنجره را هم باز تا «حکومت» سرنگون شود؟

 

- اما نکته آخر و مهم، این فقط یک خرابکاری بود و این همه مردم دچار مشکل شدند؛ اگر آنچه سال گذشته دشمن برنامه‌ریزی کرد، تدارک دید و عده‌ای ابله را مامور انجامش کرد و تروریست‌های خائن و مزدوری مانند کومله، دمکرات، پژاک و منافقین هم شدند ابزار دست دشمن برای جنگ داخلی و ناامنی سراسری، آیا اطمینان داشتید که برق، گاز، آب، تلفن و ... بدون هیچ مشکلی تامین گردد؟ اگر کشور را دچار آشوب و بحران کرده بودند آیا امنیتی در کشور می‌ماند که آن مناطقی که نام بردم از نعمت گاز و آب و برق و تلفن و بهداشت و... برخوردار شوند؟ پس حواسمان باشد، هر ناامنی می‌تواند برای همه مشکل‌ساز شود در زمین دشمن بازی نکنیم که هیچ خبر ما را نمی‌خواهد. 

 

 

 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#خط_لوله_گاز_سراسری

#خرابکاری_خط_لوله_گاز_سراسری

#انفجار_خط_لوله_گاز_سراسری

#عسلویه

#کومله

#منافقین

#برج_خلیفه

#ابوظبی_و_دبی

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.