نشریه صهیونیستی نیویورک تایمز در ادامه سیاست اطلاع رسانی در راستای منافع رژیم صهیونیستی و اعلام اقدامات تروریستی این رژیم علیه ایران حالا به زعم خودش گزارش مهمی و دست اولی داده که خرابکاری در لوله گاز ایران کار این رژیم بوده است. اقدام نیویورک تایمز نه از باب اطلاع رسانی است، بلکه این خواسته خود رژیم صهیونیستی برای اعلام موضع رسمی در قبال اقداماتش است تا به زعم خودش پیامی منتقل کند که قدرت خرابکاری در ایران را دارد جنگ در فلسطین و لبنان باعث کاهش قابلیت‌های تروریستی او نشده است.

 

در ماجرای ترور شهید فخری زاده بود که همین روزنامه صهیونیستی نیویورک تایمز در گزارشی که توسط موساد تهیه شده بود شرح ماجرای ترور را منتشر کرد که به نوعی می‌خواستند قدرت اقدام تروریستی خود را به ایران برسانند اما حقیقت آن است که در تهران همه می‌دانند که پشت تمام حوادث تروریستی در ایران رژیم جعلی صهیونیستی است که با پشتیبانی کامل آمریکا و انگلیس دست به اقدامات خرابکارانه می‌زند. صهیونیست‌ها اگر کمی جرات و جسارت داشتند مسئولیت حادثه تروریستی کرمان را به صورت رسمی بر عهده می‌گرفتند که برای مسئولان کشورمان ثابت شده بود که این رژیم آن را از مناطق شمالی عراق مدیریت کرده است.

 

این اعلام نیویورک تایمز هم نه خبر مهمی و نه نکته قابل توجه و جدیدی در آن نهفته است. با این حال همین خبر باید حجت را بر ایران برای تنبیه بیش از پیش رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی ترغیب کند و خطوط لوله انتقال گاز از سکوهای گازی در دریای مدیترانه به داخل سرزمین‌های اشغالی را منهدم کند تا بدانند که هر اقدامی می‌تواند تبعات سنگین و جبران ناپذیری برای آنها داشته باشد.

 

اما نکته خیلی جالب که اینجا به نظر می‌رسد باید به آن اشاره کنیم این است که چگونه نیویورک تایمز در کمتر از ۷۲ ساعت متوجه شد عامل انفجار در خطوط لوله گاز ایران رژیم صهیونیستی است ولی بعد از یک سال متوجه نشده که کدام طرف خط لوله گاز نورد استریم را منفجر کرده است؟! 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/d189351_iran37.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyrianKhabar@

 

 

#نیویورک_تایمز

#انفجار_خط_لوله_سراسری_گاز

#موساد

#ترور_شهید_فخری_زاده

#رژیم_صهیونیستی

#خط_لوله_گاز_نورد_استریم

#حادثه_تروریستی_کرمان

#کانال_اخبار_سوریه

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند