ناوهای تروریست‌های امریکایی در دریای سرخ برای آنکه از حملات موشکی و پهپادی ارتش یمن در امان بمانند، پشت این جزایر پنهان شده‌اند. چند بار در مورد جزایر زبیر نوشتم که مجموعه جزایری روبه‌روی بندر الحدیده در وسط دریای سرخ است که ناوهای امریکایی در ساحل غربی آن‌ها پنهان می‌شوند تا یمنی‌ها آن‌ها را هدف قرار ندهند. یک بار هم که ناو انگلیسی دیاموند هدف قرار گرفت، در حال جابجایی در این جزایر بود که هدف قرار گرفت.

 

دیگر نقطه‌ای که ناوهای جنگی امریکا مخفی می‌شوند تا هدف موشک‌های ارتش یمن قرار نگیرند، جزایر حنیش است است که خیلی هم بزرگ هستند. این جزایر هم مقابل بندر الخوخه قرار دارند. روز گذشته که کشتی حامل آمونیاک انگلیسی‌ها هدف قرار گرفت، ناوهای امریکایی تلاش زیادی کردند تا مسیر حرکت این کشتی را امن کنند. پهپاد ام‌کیو 9 هم وقتی هدف قرار گرفت که داشت سواحل یمن را دنبال موشک می‌گشت که خودش هدف موشک قرار رفت...

 

این‌ها را نوشتم تا مکان‌های مخفی شدن امریکایی‌ها را بدانید و بدانید که آن‌ها عرضه نبرد رو در رو را ندارند و ناوهایشان به هیچ عنوان در سطح آب‌ قرار ندارد. اگر هم می‌بینید که در نقشه‌ها نقطه حضورشان را مقابل خاک یمن زنده‌اند، پشت این جزایر مخفی شده‌اند، جرأت خارج شدن را به هیچ عنوان ندارند... ناو هواپیمابرشان هم در شمال دریای سرخ مستقر شده است... 

 

بطور قاطع مدعی هستم ارزش عملی موشک‌های یمن از ناوهای آمریکا و انگلیس در یک جنگ رو در رو ، بیشتر می باشد.
کشتی برای زمان قاجار خوب بود که موشک نبود ، الان کشتی ها باید در دریا ها بعنوان دستشویی از آن استفاده کرد.
ناوی با آن گرانقیمتی نمی تواند از پشت جزیره ها بیرون بیایند ، تازه اگر هایپر سونیک ایران باشه ، پشت آن جزایر هم مثل آب خوردن صدمه می خورند.

آمریکا در جنگ با یمن باید اذعان کند که شکست خورده است.
ناوهای انگلیس که اصلا قابل بحث نیستند و حرفی در خصوص آنها نمی شود زد.

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/b80995_yaman38.jpg

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/q68926_yaman39.jpg

 

 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#یمن

#ارتش_یمن

#دریای_سرخ

#جزایر_زبیر

#جزایر_حنیش

#بندر_الخوفه

#آمریکا

#ناو_آمریکا

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری