همان طور که انتظار می رفت حملات یمنی ها علیه ائتلاف دریایی امریکائی ها و انگلیسی ها در بحر احمر گسترش یافته و شدیدتر شده است. نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای جدید اعلام کردند دو کشتی امریکائی را هدف قرار داده اند. نیروهای مسلح یمن در بیانیه شان نوشته اند:


"نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با یاری خداوند متعال دو عملیات کیفی نظامی انجام دادند که در آن دو ناو آمریکایی در خلیج عدن مورد هدف قرار گرفتند که اولی Sea Champion و دیگری Navis Fortuna بود. عملیات هدف گیری با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی انجام شد و تلفات به لطف خدا دقیق و مستقیم بود.
رساندن مجموع عملیات نیروهای مسلح در بیست و چهار ساعت گذشته به چهار عملیات، اولی یک ناو انگلیسی را هدف قرار داد و این عملیات به لطف خدا منجر به غرق شدن کامل آن شد و در عملیات دوم هواپیمای آمریکایی MQ9 در حریم هوایی استان حدیده در حالی که دو عملیات اخیر دو کشتی آمریکایی را هدف قرار دادند.
نیروهای مسلح یمن بر حق کامل خود برای اتخاذ تدابیر نظامی بیشتر در بحرین سرخ و عربی در دفاع از مردم، کشور و ملت ما و تأیید موضع خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات آنها تأکید می کنند. در بحرین سرخ و عربی تشدید خواهد شد و تا پایان تجاوزات و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد"


معلوم است عملیات های یمنی ها بسیار مهم و موفق بوده اند که یمنی ها برای اولین بار در بیانیه شان دو عملیات قبلی را هم که در طول ۲۴ ساعت گذشته انجام داده اند به رخ ائتلاف امریکائی و انگلیسی کشیده اند. یمنی ها با این بیانیه و ۴ عملیات موفق اخیر اعلام میکنند که ائتلاف دریایی امریکا و انگلیسی به هیچ وجه بازدارنده نبوده و یمنی ها توان گسترش حملات را دارند.

 

 

نقل شده از کانال تحلیلی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

مرد به یمنی‌ها می‌گویند، گفتند می‌زنیم، زدند... در کمتر از 24 ساعت ده‌ها و شاید هم صدها میلیون دلار به آنگلوساکسون‌ها ضرر وارد کردند. سه کشتی پر از کالا که یکی آمونیاک بوده و یک پهپاد گرانقیمت چند ده میلیون دلاری.... حالا قرار است تا نیم ساعت دیگر ویدئویی انهدام پهپاد ام‌کیو9 را منتشر کنند در حالی که ابرقدرت!! امریکا تا الان عرضه انتشار یک ویدئو از لحظه انهدام شهپادها یا موشک‌های بالستیک ارتش یمن را نداشته است... یکی می‌زند، می‌گوید و مستنداتش را هم منتشر می‌کند و یکی فقط دروغ و چاخان تحویل افکار عمومی خودش می‌دهد. ناوهایش هم می‌روند و پشت جزایر مرتفع دریای سرخ مخفی می‌شوند و بعد می‌گویند در دریای سرخ حضور فیزیکی و عملیاتی داریم....!!! 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/c09848_yaman41.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#یمن

#ائتلاف_دریایی_ضد_یمن

#بحر_احمر

#خلیج_عدن

#Sea_Champion

#Navis_Fortuna

#کانال_تحلیلی_مازیار_شکوری

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست