خودنگاره ولودیمیر زلنسکی در ورودی شهر آودیوکا در 29 دسامبر (اوایل دی‌ماه) کمتر از 40 روز پیش از سقوط نهایی این شهر و تصرف آن توسط ارتش روسیه. این تصویر به نماد شکست اوکراین و به عبارتی ناتو در برابر روسیه تبدیل شده است. رسانه‌های غربی به شکل عامدانه‌ای این تصویر را منتشر و از آنجایی که ریشه همه این رسانه‌ها مافیای قدرت و ثروت است، به نظر می‌رسد فروشندگان وسازندگان سلاح پشت آن قرار دارند می‌گویند که عامل شکست و از دست دادن این شهر بزرگ، کشورهای غربی هستند.

 

رسانه صهیونیستی بیلد (رسانه شناسنامه‌دار صهیونیست‌ها در آلمان) در این رابطه نوشته است: دلیل شکست اوکراین در آودیوکا ارتش اوکراین نیست بلکه بیش از هر جای دیگری، مربوط به «مونیخ» است، جایی که سیاستمداران بلندپایه از کشورهای متعدد غربی، از جمله آمریکا و آلمان در این شهر برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ گرد هم آمده بودند که روز یکشنبه پایان یافت.

 

در این نوشته همچنین آمده است: «دلیل آن که اوکراین در این برهه، به سختی می‌تواند از خود در قبال حملات روسیه دفاع کند و در عوض، مجبور به عقب‌نشینی از جبه‌های متعددی شده است، عرضه تسلیحاتی توسط شرکا و متحدان غربی آن است که یا تعدادش بسیار کم است، یا وقفه دارد و یا گاهی تماما متوقف می‌شود، به ویژه مهمات توپخانه‌ای»

در حالی که در جریان نبرد باخموت همه کاسه‌کوزه‌ها بر سر زلنسکی شکسته شد، اینجا در حال تبرئه او هستند تا به عنوان تامین کننده منافع شرکت‌های اسلحه‌سازی همچنان جنگ را مدیریت کند، هر چند او را هم بابت اینکه چرا تعداد بیشتری از زنان و مردان اوکراینی را به مسلخ برای قربانی شدن در راه منافع امپریالیسم و صهیونیسم نفرستاده، سرزنش می‌کنند.

 

در این یادداشت بیلد می‌خوانیم: «به گفته بسیاری از کارشناسان، رئیس‌جمهور اوکراین که جمعه در مونیخ سخنرانی کرد نیز تا حدی مسئول این مصیبت است چراکه برخلاف درخواست‌های فرمانده پیشین ارتش اوکراین در ۲ ماه گذشته، زلنسکی دستور بسیج ۵۰۰ هزار زن و مرد اوکراینی را نداد».

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/x604697_kharej3.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی syriankhabar@

 

 

#زلنسکی

#ولودیمیر_زلنسکی

#آودیوکا

#روسیه

#ناتو

#آمریکا

#آلمان

#مونیخ

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم