چرا رژیم صهیونیستی در حملات تروریستی اخیر به سوریه ناکام مانده است؟

 

صهیونیست‌ها برای چهارمین بار در حمله به سوریه به کاهدان زدند. در حالی که در حملات چند ماه پیش صهیونیست‌ها معمولاً همواره دست به ترورهای موفقی علیه مقامات سوری یا مستشاران ایرانی زده بودند اما پس از تغییرات صورت گرفته در ساختار امنیتی سوریه جابجایی گسترده در لایه‌های امنیتی این کشور به ویژه در استان دمشق و ریف دمشق، صهیونیست‌ها عملاً به لحاظ امنیتی کور شده و با آدرس‌های غلط به اهداف کاذب حمله می‌کنند.

به نظر می‌رسد که در ساختار امنیتی تغییر یافته سوریه صهیونیست‌ها منابع مطمئن خود را از دست داده و هیچ دسترسی به اطلاعات دست اول در دمشق ندارند. در واقع سیستم امنیتی جدید سوریه در حال ارسال اطلاعات فیک برای دستگاه ترور و آدمکشی رژیم صهیونیستی است. حمله به کفرسوسه در حالی صورت گرفت که گفته می‌شود از مدتی پیش خانواده‌های مستشاران ایرانی همگی به کشور منتقل شده و خود مستشاران نیز در یک طرح امنیتی جدید جابجا شده و تمام آدرس‌های گذشته قدیمی شده‌اند.

 

چهارمین حمله صهیونیست‌ها یک باخت بزرگ و شکست امنیتی تحقیرآمیزی برای آنها به شمار می‌رود چرا که در طول این سال‌ها آنها با استفاده از عناصر خائن در ساختار امنیتی نظامی سوریه دسترسی‌های بی‌سابقه و عجیبی به تمام ساختار ایجاد شده توسط محور مقاومت در دمشق و تمام سوریه داشتند و اصرار و پافشاری مکرر افرادی مانند ما برای تغییر در ساختار امنیتی سوریه جهت تامین امنیت مستشاران و فعالان محور مقاومت همواره نادیده گرفته می‌شد.

تقریبا برای همه ما مسجل بود که در دستگاه امنیتی سوریه فرد یا افرادی در رده‌های بالا حضور دارند که عملاً در خدمت دشمن بوده و اطلاعات دقیق و بسیار محرمانه‌ای را در اختیار آنها می‌گذاشتند. هرچند گفتن از همه این خیانت‌ها در اینجا جایز نیست، شاید یک نمونه آن بتواند در این زمینه برای ما بسیار راهگشا باشد. اقدام تروریستی در حمله به نشست معاون اطلاعات نیروی قدس و همکاران سوری آنها موردی بود که نشان داد گزارش این جلسه توسط افرادی در عالی‌ترین رده امنیتی سوریه صهیونیست‌ها ارسال شده است چرا که ورود حاج صادق و همکارانش و دمشق در یک پوشش امنیتی بسیار پیچیده صورت گرفته بود و تعداد انگشت‌شماری از حضور آنها با خبر بودند.

 

همین مسئله باعث شد تا رئیس جمهور سوریه که تا آن روز در برابر بسیاری از مستنداتی که محور مقاومت ارائه می‌کرد و تاکید داشت مشکل از نهاد امنیتی سوریه است و باگ اصلی آنجا قرار دارد بالاخره بپذیرد و تن به تغییر در ساختار امنیتی سوریه بدهد. تعدادی از عوامل رژیم صهیونیستی در ساختار امنیتی سوریه بدون آنکه این رژیم متوجه این اتفاق بیفتد چرا که در رسانه‌ها اعلام شد فقط چند نفر در عالی‌ترین سطوح جابجا شدند، در حالی که تغییرات به نظر گسترده‌تر بود. افراد دستگیر شده ناچار به همکاری بودند و با کمی هوشیاری خودتان می‌توانید بقیه داستان را حدس بزنید.

 

مجموعه این اتفاقات باعث شده تا پس از این جابجایی و تغییرات در ساختار امنیتی سوریه رژیم صهیونیستی در چهار نوبت به کاهدان بزند و عملاً هرچی زده جز به شهادت رساندن شهروندان عادی سوریه چیزی نبوده است. البته باید گفت علاوه بر تغییرات در ساختار امنیتی سوریه در ساختار امنیتی محور مقاومت و پروتکل‌های آن نیز تغییرات قابل توجهی صورت گرفته که باعث شده صهیونیست‌ها در رسیدن به اهداف تروریستی خود ناکام بمانند. این رژیم که برای اقدامات تروریستی‌اش از همکاری سازمان‌های امنیتی اروپایی مانند فرانسه و آلمان استفاده می‌کرد حالا باید بیش از پیش در این زمینه تلاش کند تا شاید دوباره بتواند ترور کند، دل این امر هم آن است که در سوریه موضوع خیانت و وطن فروشی یک مسئله عادی است و این کشور ضربات مهلک و جبران ناپذیری از خائن‌ها و تن فروش‌ها و جاسوسان خورده است.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyrianKhabar@

 

 

#رژیم_صهیونیستی

#سوریه

#دمشق

#ریف_دمشق

#محور_مقاومت

#فرانسه_و_آلمان

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم