یمن اگر قاره پیما میداشت!

22:52 1402/12/07 - یوری بویکا

یمن اگر قاره پیما میداشت!

 

این حرفی که اینجا میزنم را به خاطر بسپارید و البته درباره آن فکر کنید! مقاومت در حال پیشرفت است و گزینه های جدید از پس گزینه های سابق پدیدار میشوند. آمریکا و انگلیس خاک یمن را هدف قرار میدهند؛ یمن اگر گزینه لازم را داشت، نه تنها به کشتی هایشان که به خاک آنها نیز حمله میکرد. گزینه مناسب برای زدن آمریکا موشک قاره پیما است؛ برای زدن انگلیس ولی موشک های دور بردی نیاز است که اگرچه یمنی ها آن را ندارند، لیکن دستیابی به آن چندان هم غیر ممکن نیست! حتی اگر روزی شنیدید یمن هم فعالیت ماهواره ای شروع کرده و نیم نگاهی هم به موشک های قاره پیما دارد تعجب نکنید. هر مسئله ای بالاخره زمان خود را میطلبد و هر درگیری نیز سطحی دارد. اما بدانید یمن اگر دستش به آمریکا و انگلیس برسد درنگ نخواهد کرد. شک نکنید!

 

نقل از کانال ostan24@

 

 

آن چیزی که آمریکایی‌ها را در مواجهه با پرونده یمن بیش از هر چیز آشفته و پریشان کرده، برتری قاطع یمن در اشراف اطلاعاتی و فقر اطلاعاتی غرب است.

آن‌ها اکنون سه سوال عمده دارند:

۱. یمنی‌ها اطلاعات مشخصات کشتی‌های عبوری را با وجود تمهیدات فریب فراوان از کجا و چگونه به دست می‌آورند؟ و چگونه باید آن را مسدود کرد‌؟

۲. اهداف واقعی یمنی‌ها کجاست؟ به عبارتی کجا را باید زد تا تاثیرگذار بوده و تجربه ۸ ساله عربستان و امارات در بمباران ۲۴ ساعته یمن و سپس انهدام آرامکو تکرار نشود؟!

۳. بمباران‌هایی که انجام می‌شود دقیقا چه تاثیری برجای می‌گذارند؟(ارزیابی پس از عملیات).

گفتنی است که غربی‌ها هیچ‌گاه نخواهند توانست پاسخ دقیق این سوال را بیابند. زیرا تا وقتی فکر کنند که "آنها تنها قدرت‌های جهانی هستند که اطلاعات و فناوری همه چیز را دارند و بقیه عددی محسوب نمی‌شوند بالاخص‌ یمنی‌ها که عده‌ای بیابانگرد و چوپانِ پابرهنه هستند" آش همین آش است و کاسه همین کاسه.

از این پس هدف قرار دادن کشتی‌ با ملوان‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیست، فصل تازه‌ای از اقتدار اطلاعاتی ارتش و کمیته‌های یمن را خواهد گشود. 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#یمن

#قاره_پیما

#آمریکا

#انگلیس

#آرامکو

#کانال_نابودی_اسرائیل_حسب_سوره_اسراء

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری