خدا نکند سر آدم کمی شلوغ باشد و آدم نتواند پیگیر اخبار باشد تا منطقه آبستن حوادث باشد. از همه حوادث هم مهمتر عملیات های چندگانه یمنی ها در بحراحمر است. چند ساعت قبل مجدد یمنی ها بیانیه صادر کردند که ۳ عملیات موفق انجام داده اند که جالب ترین آن هدف قراردادن رزم ناو امریکائی می باشد. 

بیانیه صادره از سوی نیروهای مسلح یمن گفته بود:
"نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی کیفی به شرح زیر انجام دادند.
اولی که طی آن نیروی موشکی و همچنین نیروی هوایی بدون سرنشین نیروهای مسلح یمن، تعدادی موشک بالستیک و پهپاد را به سمت اهداف مختلف دشمن صهیونیستی در منطقه ام الرشرش در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.
در مورد عملیات دوم در خلیج عدن که نیروهای دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب به یک ناو انگلیسی (ISLANDER) در خلیج عدن حمله کردند و مستقیماً به آن اصابت کردند. ، باعث آتش سوزی به لطف خدا در آن شد.
در مورد سومین عملیات، یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ با تعدادی پهپاد هدف قرار گرفت"

 

اگر یادتان باشد چند روز قبل نوشته گفته بودیم یمنی ها پیامی را مخابره میکنند که با ادامه جنگ توان هدف قرار دادن عمق خاک اسرائیل را نیز دارند و این کار را انجام خواهند داد. امروز در عملیات یمنی ها اگر چه عمق اسرائیل هدف قرار داده نشد اما حمله به بندر ام الرشراش (ایلات) با موشک های بالستیک به این معنا بود که ما شدت جنگ را گسترش داده ایم و توان حمله سنگین و گسترده بالستیکی به عمق خاک اسرائیل را خواهیم داشت. بی شک در هفته های آینده این حملات از سوی یمنی ها گسترده تر و سنگین تر خواهند بود.

 

 

 

نقل شده از کانال تحلیلی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

#یمن

#آمریکا

#اسرائیل

#ایلات

#خلیج_عدن

#ISLANDER

#دریای_سرخ

#کانال_تحلیلی_مازیار_شکوری

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست