چندی قبل ایرانی های هیجان زده داد و هوار براه انداخته بودند که آهای آهای دارد جنگ میشود، پاکستان به ایران حمله میکند و از این دست سخنان. البته فلاحت پیشه و جواد امام هم از مجاهدین انقلاب اسلامی در این راستا سخنان بی ربط زیاد میگفتند. مانند اینکه چه کسی خط و ربط داده است به یک قدرت اتمی حمله کنیم؟!

 

الان بازدارندگی ایران در خطر افتاده است و از این دست مزخرفات. البته همان موقع نوشتم که همه داستان در سطوح بالا میان دو طرف با هماهنگی انجام شده است و قرار است ایران جیش العدل را ریشه کن کند و پاکستان تجزیه طلبان پلوچ در بلوچستان پاکستان را. همان زمان که ایرانی های هیجانی جیغ می کشیدند که پاکستان میخواهد حمله کند، ایران و پاکستان رزمایش مشترک نظامی دریایی برگزار کرده بودند (این جماعت هیجانی که عقل در سر ندارند فقط باید آلت دست شارلاتان هایی مانند فلاحت پیشه و جواد امام بشوند).



اما اکنون مدت زمان زیادی نگذشته است که امروز ایران در عملیاتی در خاک پاکستان و علیه جیش العدل موفق شده است "عبدالمجید شه بخش"، رهبر این جریان را به قتل برساند.

این عملیات با هماهنگی ایران و نیروهای امنیتی پاکستان آی.اس.آی انجام شده است و بلافاصله پس از انجام عملیات وزیرخارجه ایران و پاکستان در این زمینه با هم صحبت کرده اند.

امیر عبدالهیان در این گفتگوی تلفنی به اجرای توافقات انجام شده سفر چندی قبلش به پاکستات تاکید داشته است.

عبدالهیان چندی قبل بعد از حمله موشکی ایران به جیش العدل و حمله موشکی پاکستان به تجزیه طلبان بلوچ پاکستان در بلوچستان ایران به پاکستان رفت و حتی با عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان هم دیدار کرد. الان نه تنها جنگی میان ایران و پاکستان روی نداده است بلکه طبق توافقات امنیتی قبلی امروز ایران علیه جیش العدل عملیات موفقی را انجام داده است.

 

 

 

نقل شده از کانال تحلیلی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

#پاکستان

#فلاحت_پیشه

#جواد_امام

#ایران

#جیش_العدل

#عبدالمجید_شه بخش

#امیر_عبدالهیان

#کانال_تحلیلی_مازیار_شکوری

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم