در باب سخنان ترامپ درباره بازگشت مسیح

 

سخنان جدید، عجیب و فوق‌ العاده مهم ترامپ: ما رنج و مرگ یگانه‌ پسر خدا و رستاخیز باشکوه او را به یاد می‌آوریم. در یکشنبه‌ی عید پاک، با شادی اعلام می‌کنیم که مسیح برخاسته است!!

 

چند نکته‌ی مهم درخصوص این بخش از سخنان تروریست بزرگ آمریکایی صهیونیست:

 

1- نقشه‌ی صهیونیست‌های مسیحی (آمریکا) و یهودی (اسرائیل)، به نظر جدی‌تر از آن است که تاکنون به آن پرداخته‌ایم و احتمال هرگونه حماقت در روزهای آینده متصور است.

2- در نقشه‌ی صهیونیست‌های مسیحی، اسرائیل و یهودیان ساکن در آن، باید پیش از بازگشت حضرت عیسی بن مریم و پس از ذبح گوساله سرخ‌ موی و تخریب مسجدالاقصی، در جنگ آخرالزمانی موسوم به جنگ آرماگدون، با مسلمانان درگیر شده و قربانی شوند!

3- اوانجلیست‌های حاکم بر آمریکا (هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات)، تا مرحله‌ی تخریب مسجدالاقصی، همسو و هم‌نظر با یهودیان اشغالگر فلسطین هستند!

4- گوساله سرخ مو، پس از دو هزار سال و با علم ژنتیک، در شیکاگو آمریکا به دنیا آمده و در آستانه‌ی سه سالگی به شهرک‌های صهیونیستی حومه رام‌الله در فلسطین اشغالی منتقل شده. یهودیان مذهبی معتقدند که گوساله باید در اراضی اسرائیلی به دنیا آمده باشد و گوساله‌ی انتقالی، فریب آمریکا برای نابودی یهود است!

5- ماشیح یهودیان با مسیح اوانجلیست‌ها متفاوت اند. مسیحیان معتقدند که مسیح علیه‌ السلام، دو هزار سال قبل و با فتنه‌ی یهودیان به دار آویخته شد اما پس از سه روز زنده شد و به آسمان رفت! یهودیان هم معتقدند که مسیح اصلی، تازه به دنیا آمده و حاکم خواهد شد!

6- ترامپ و بایدن، نتانیاهو و دیگران، بازیگران میدانی هستند که در آن، از مسیح دروغین رونمایی خواهد شد.

7- ماشیح یهودیان و اوانجلیست‌ها، همان دجال روایات اسلامی است. که قطعا معجزات حضرت عیسی علیه‌ السلام را نیز با تکنیک‌های رسانه‌ای و سحر، بازسازی خواهد کرد!

8- عید پاک یا عید پسح ۲۰۲۴ میلادی همزمان است با ۳ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و از طرفی، باید گوساله سرخ یا تلیسه‌ی باکره، پس از دوسالگی خود و در ماه نیسان عبری، قربانی شود! یعنی در ابتدای ۳، ۴، ۵ سالگی خود! بنابراین ممکن است در ماه نیسان، هرگونه حماقتی رخ دهد!

 

 السلام علیک یا اباصالح المهدی 

 

 

#صهیونیسم

#دجال

#ماشیح

#ترامپ

#عید_پسح

#بازگشت_مسیح

#گوساله_سرخ_موی

#مسجد_الاقصی

#آرماگدون

#عید_پاک

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند