جنگ روانی اسرائیل یعنی این‼️‼️

 

 از چند شب پیش و بعد حمله دلاورانه عزیزان سپاه به رژیم جعلی کودک کش ، عده ای خودتحقیر و البته عده ای بی خبر در حال نشر کلیپ هایی هستند که نشان می دهد موشک ها و پهپادهای ایران ، قبل رسیدن به اسرائیل و یا بر فراز آسمان آنها توسط گنبد آهنین یا هواپیماهایی جنگی رهگیری شده و در حقیقت ایران نتوانسته به اهدافش برسد‼️  اما جواب :

1- اولا قطعا خود عزیزان سپاه هم میدانستند که تعدادی از موشک ها و پهپادها رهگیری و منهدم میشود ، این قاعده جنگی هست ، دشمن که دست بسته نیست ، آنها هم سلاح هایی برای دفاع از خود دارند ، پس نشان دادن این فیلم ها چیز عجیبی نیست و هیچوقت هم خود سپاه ادعا نکرده همه موشک ها و پهپادها از گنبد آهنین عبور کرده!

 اما مهم این بود که هم با حمله پهپادی بی سابقه و هم با موشک باران با تعداد نه چندان زیاد ، جلوی عملیات موثر گنبدآهنین گرفته شد و در عمل یکی میزد و چندتا نمیزد‼️

2- طبق آمار غیررسمی که صداو سیما هم گفته نیمی از موشک ها به هدف اصابت کرده و فیلم اصابت ها هم کاملا گویای حجم بالای خرابی هاست ، مخصوصا پایگاه نظامی نواتیم که طبق گزارش المنار از دور خارج شده است. این یعنی پیروزی بزرگ

3- نکته مهم ماجرا اینجاست که در این حملات ، تماما از سلاح های شناخته شده و رونمایی شده استفاده شد. چه موشک ها و چه پهپادها ، و همین سلاح ها توانستند از سد گنبد آهنین عبور کنند. می دانید این یعنی چه؟!

طبق اصول نظامی ، سلاحی که از آن برای اولین بار در رژه ها رونمایی می شود ، برای 5 الی 10 سال قبل است و تازه رونمایی می شود! تا دشمن نداند سلاح روز ما و جدیدترین سلاح ما چیست. در همه کشورها همین قاعده حفاظتی را رعایت می کنند.

پس یعنی ما همین الان سلاح هایی داریم که به مراتب از موشک های دیشب قوی تر و به روزتر هستند که هنوز رونمایی و استفاده نشده و قدرت ما بیش از این است. اما گنبد آهنین آنها کاملا به روز شده بود چون سیستمی دفاعی بود ، اما مشاهده کردید که از پس موشک باران محدود آن هم با موشک های قدیمی برنیامد‼️‼️

پس مراقب باشیم و فریب چند عدد فیلم از موشک های رهگیری شده را نخوریم . آنقدر تخریب جدی بود که اجازه پخش فیلم و عکس را این صهیونیست های بیشرف نداده اند.

 

احسان عبادی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#جنگ_روانی_اسرائیل

#گنبد_آهنین

#رژه

#موشک

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#سپاه

#قاعده_جنگی

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم