لعنت بر پدرت، سگ اسرائیل...

23:21 1403/01/31 - یوری بویکا

لعنت بر پدرت، سگ اسرائیل...

 

این تنها گوشه‌ای از واکنش‌های کاربران عرب‌ زبان، به بزرگترین نفوذی تاریخ اسلام (بعد از نفوذی‌های صدر اسلام بنی‌امیه) است که در رهگیری پهپاد و موشک های ایرانی به کمک اسرائیل و آمریکا آمد!

هم زمان با مشخص‌تر شدن نقش اردن در همکاری با اسرائیل در تمام این چند ماه گذشته و علی الخصوص همکاری نظامی با اسرائیل در حمله دیشب ایران، عبدالله دوم به منفورترین فرد در جهان عرب تبدیل شد. از این دست توییت ها، به وفور در صفحات پرطرفدار عرب دیده میشوند.

و اما زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن؛ خرمشهر که سقوط کرد ملک حسین اردنی به همراه صدام ملعون رفت برای بازدید خرمشهر، جگر کباب کردند و کوفت کردند. تلویزیون عراق فیلم این دیدار را بارها پخش کرد. اما هیچ‌ وقت فرصت تنبیه اردن برای مشارکت در جنگ و اشغال اراضی ایران فراهم نشد. ‏امروز که پسر ملک حسین، عبدالله دوم آسمان ‌اردن را برای مقابله با پهپادهای ایران در اختیار آمریکا و اسراییل قرار داد باید به یادش آورد که حساب‌های تسویه‌ نشده‌ی فراوانی دارد.

رسانه‌های صهیونیستی: یک همکاری تاریخی میان اسرائیل و حکومت و شاه اردن در مقابله با موشک‌های ایران. برای اولین بار این همکاری به‌شکلی علنی بوده!!

دولت اردن بعد از کمک به یهود مفسد در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی: ما با هر چیزی که امنیت‌مان را به‌ خطر بیندازد، مقابله خواهیم کرد!

امنیت اسرائیل، امنیت اردن؟!
خیانت اردن بدون پاسخ نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/p95072_kharej7.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی مرصاد به نشانی mersad_13ir@

 

 

#اردن

#خیانت_اردن

#سگ_اسرائیل

#اسرائیل

#عراق

#صدام

#عبدالله_دوم

#خرمشهر

#جهان_عرب

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدائَهُم اَجمَعین