ادعاهای ۹۹٪ رهگیری را جدی نگیرید، لبخند بزنید و رد شید


کانال‌های نظامی‌نویس خیلی خوب توضیح داده‌اند که چرا این تخمین بی‌پایه است.

- اول که بخش زیادی از پرتابه‌ها فقط برای درگیر کردن و اشباع پدافند بوده است. ایران از موشک‌های سنگین خود نظیر سجیل و هایپرسونیک نظیر فتاح استفاده نکرده، تعداد بیشتری موشک ارزان قیمت رضوان و تعداد کمی موشک خیبرشکن و دزفول استفاده شده برای اصابت قطعی. در واقع ایران ابعاد آسیب را مدیریت کرده و هزینه سنگینی بابت پدافند روی دست دشمن گذاشته است.

- از فرصت این حمله برای شناسایی دقیق پدافند دشمن استفاده شده که حتما برای حملات بعدی و توسعه فناوری به‌کار خواهد آمد. یک تحلیل‌گر بریتانیایی نیز با اطمینان در یوتیوب می‌گفت حتی تعدادی از شاهد‌ها اصابت کرده است. 

- این تصور که در درگیری بعدی ایران ضمن شناخت بهتر از پدافند دشمن از موشک‌های قوی‌تر خود استفاده کنند برای دشمن بسیار ترسناک است و آمریکا نیز به‌ خوبی به این توانمندی واقف است و از همین‌رو بر اسراییل فشار می‌آورد.

- بین تمام ویدیوهای دیشب یک ویدیو داستان را برای دشمن تمام کرد جایی که کلاهک یک موشک بالستیک با مانور درون جو موشک‌های پدافندی را دریبل زد و بعد به سمت هدف شیرجه رفت. هیچ پدافندی توان مقابله با این مانور را ندارد و ایران می‌تواند با تیراژ پراید و هزینه پایین این موشک‌ها را تولید کند. 

- اسراییل ممکن است دست به عملیاتی جنون‌آمیز بزند اما هزینه‌اش با ضربات دیشب قابل قیاس نخواهد بود.

 

پوریا استرکی

 

 

نقل شده از کانال خبری فتح به نشانی news_fath@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/i93755_iran49.jpg

 

 

 

#اسرائیل

#ایران

#وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#حمله_ایران_به_رژیم_صهیونیستی

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم