اگر جرأت میکردند قبر مطهر پیغمبر را هم ویران میکردند...

 

رهبر انقلاب: تلخی دیگری که [در حادثه‌ی تخریب قبر صحابی جلیل‌القدر، حجر بن‌ عدی] وجود دارد، این است که در میان مجموعه‌ی مسلمانان و امت اسلامی کسانی پیدا شوند که با افکار پلید و متحجر و عقب‌مانده و خرافی خود، تجلیل از بزرگان و برجستگان و چهره‌های نورانی صدر اسلام را شرک بدانند، کفر بدانند؛ واقعاً این مصیبتی است.

اینها همان کسانی هستند که گذشتگانشان قبور ائمه (علیهم‌السّلام) را در بقیع ویران کردند. آن روز که در دنیای اسلام، از شبه‌قاره‌ی هند گرفته تا آفریقا، علیه اینها قیام کردند، اگر اینها جرأت میکردند، قبر مطهر پیغمبر را هم ویران میکردند، با خاک یکسان میکردند.

ببینید چه فکر باطلی، چه روحیه‌ی پلیدی، چه انسانهای بداندیشی، احترام به بزرگان را اینجوری بخواهند نقض کنند و هتک کنند و این را جزو وظائف دینی بشمرند! ۱۳۹۲/۲/۱۶

عکس: رهبر انقلاب در حال مشاهده آخرین تصویر به جا مانده از بارگاه امام حسن مجتبی (عليه السلام) و سائر ائمه در قبرستان بقیع

هشتم شوال، سالروز تخریب قبرستان بقیع

 

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/l672692_iran50.jpg

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی رائفی پور به نشانی raefipourfans@

 

 

 

#بقیع

#هشتم_شوال

#سالروز_تخریب_قبرستان_بقیع

#رهبر_انقلاب

#حجر_بن_عدی

#رائفی_پور

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری