این نقشه‌ای است که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست از نقاطی که ایران هدف قرار داده منتشر کرده است. نقاط نارنجی اهداف اصلی بودند و نقاط سیاه مناطقی بودند که در آنها انفجار صورت گرفته است. اما در بلندی‌های جولان و در منطقه جبل شیخ جایی که یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های رصد، شنود، جاسوسی و جنگال دشمن صهیونیستی قرار دارد، هدف چند تیر موشک کروز، بالستیک و پهپاد قرار گرفت و به صورت کامل منهدم شد. دقت کنید این مراکز هیچ وقت خالی از نیرو و متخصص نمی‌شوند چرا که به عنوان بخشی از شبکه پدافندی و تهاجمی دشمن عمل می‌کند. ما هیچ ویدیویی از اصابت موشک‌ها و پهپادها به این مرکز مهم اطلاعاتی و نظامی در دست نداریم.

 

با این حال ایران با هوشمندی تمام نقاطی را هم در کرانه باختری رود اردن هدف قرار داد تا مردم این منطقه به عینه و به خوبی قدرت موشکی و تهاجمی ایران را ببینند و قوت قلب بگیرند که اگر ایران می‌گوید دمار از روزگار صهیونیست‌ها در می‌آورد دلیل و منطق آن را بدانند. در واقع بیشتر ویدیوهایی که هفته گذشته در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مربوط به همین کرانه باختری و تا اندازه‌ای هم پایگاه‌های نظامی دشمن در اطراف بئرالسبع بود. اینکه موشک‌ها و پهپادهای ایران بدون هیچ دردسری به پایگاه نباتی اصابت کرده و بخش مهمی از آن را منهدم کرده‌اند با دروغ‌های صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه اتفاقی نیفتاده و چیزی نیست همخوانی ندارد. ایران فقط ۱۱ تیر موشک به عین الاسد شلیک کرد و آن را تبدیل به ویرانه نمود و حالا با اصابت تعداد بیشتری موشک به پایگاه نواتیم به نظر شما آسیب جزئی دیده است؟!

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/p2897_kharej8.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyrianKhabar@

 

 

#وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#واشنگتن_پست

#ایران

#اسرائیل

#جبل_شیخ

#شخیلا

#بلندی_های_جولان

#اخبار_سوریه

#کانال_تلگرام_اخبار_سوریه

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست