اگر ما بگوییم اسرائیل در جنگ شکست خورده است و طوفان الاقصی شروعی برای پایان اسرائیل بوده است به برخی بر میخورد. اما واقعیت این است که موجودیت اسرائیل در خطر است. اسرائیل به سمت نابودی پیش می رود. روزنامه اسرائیلی معاریو در این مورد تیتر زده است:


"خامنه ای با خوشحالی دستانش را می مالد: نقشه ایران برای نابودی اسرائیل به صورت سریالی در حال پیشرفت است"


این روزنامه اسرائیلی نوشته است:
"سران نظام سیاسی و امنیتی در دهه های گذشته منافع شخصی خود را بر دیدگاه صهیونیسم ترجیح داده اند که اسرائیل را به خطر واقعی موجودیت کشانده است"


این نوشته های بنده در کانالم و مصاحبه های بنده نیست که میگوید اسرائیل خطر نابودی را تجربه میکند بلکه یک روزنامه اسرائیلی است که چنین میگوید. بی خود نیست که از شروع طوفان الاقصی از هنیه تا ابوعبیده تا نصرالله و همه و همه فلسطین از نهر تا بحر را طرح میکنند و هنیه و ابوعبیده گفتند طوفان الاقصی مقدمه ای برای آزادی کل فلسطین است. اگر یادتان باشد قبلا نوشته بودم اینکه غربی ها بحث دو دولتی را مجدد طرح کرده اند یعنی وضع اسرائیل خراب است و با این طرح میخواهند فلسطینی ها را راضی کنند که دو دولت باشد و شما اسرائیل را نابود نکنید. اما دیر شده است. بیش از ۷۰ سال است که اسرائیلی ها نماینده سازمان دول، کونت برنادوت را بر سر تقسیم زمین ها کشتند و حتی راضی به دو دولتی هم نشدند و استعمار هم در قبال قتل برنادوت چیزی نگفت اما الان کار به جایی رسیده است که به دست و پا افتاده اند تا طرح دو دولتی پذیرفته شود. پدرسوخته ها از نیل تا فرات هم راضی نبودند تا شوش و همدان را هم مدعی بودند اما الان از ترس نابودی بحث دو دولتی را مطرح کرده اند. آن دست پشت پرده ای که با بیانیه استعماری بالفور اسرائیل را برای منافع استعماری خود در منطقه درست کرد، الا خطر نابودی اسرائیل را به خوبی درک کرده است که برای بقای نوکر خود در منطقه بحث دو دولتی را پیش کشیده است.

 

 

نقل شده از کانال تحلیلی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

 

#اسرائیل

#ایران

#خامنه_ای

#طوفان_الاقصی

#پایان_اسرائیل

#معاریو

#هنیه

#کانال_تحلیلی_مازیار_شکوری

#کانال_تلگرام_مازیار_شکوری

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری