اگر جنگ تمام عیار در بگیرد..!

23:49 1403/02/02 - یوری بویکا

اگر جنگ تمام عیار در بگیرد..!

 

‏یکی از مزیت های ایران در صورت جنگ تمام عیار با اسرائیل دسترسی به مرزهای فلسطین اشغالی است؛ فرصتی که اسرائیل برای حمله متقابل از آن بی بهره است. در صورت بروز یک جنگ تمام عیار طیاره های نظامی رژیم برای رسیدن به مرزهای ایران مشکلات عدیده ای از جمله بعد مسافت و مخالفت کشورهای همسایه را دارند. از مصائب دیگر اسرائیل این است که احتمال ورود ایالات متحده به جنگ مستقیم با ایران خیلی اندک است، چون در این شرایط توانایی ورود به جنگ دیگری آن هم با قدرت قاطعی چون ایران را ندارد و ورود احتمالی اش منجر به اخراج همیشگی از غرب آسیا خواهد شد.

 

ایران و متحدانش موشک ها و پهپادهای نقطه زن و دقیقی در اختیار دارند و هر آنجا در سرزمین های اشغالی را که اراده کنند میتوانند بکوبند. پدافند رژیم صهیونیستی قادر به دفع حملات گسترده از سوی ایران و جبهه مقاومت نخواهد بود و با توجه به مساحت اندک فلسطین اشغالی، ایران قادر است همه مراکز استراتژیک رژیم را هدف قرار دهد، در حالی که سرزمین ایران بسیار پهناور است و بسیاری از تاسیسات حساس از قبیل هسته ای و موشکی در زیر کوه ها محافظت میشوند.

 

یعنی در واقع برخلاف اسرائیل که غالب زیرساخت هایش به سهولت در دسترس اند، توانمندی های حیاتی جمهوری اسلامی اگر هم آسیب ببینند از بین نخواهند رفت. در صورت یک حمله تمام عیار ایران میتواند با زیرساختهای اسرائیل [و نه ساکنان] همان کاری را کند که صهیونیستها با غزه کردند. در یک جنگ گسترده با اسرائیل به راحتی رژیم صهیونیستی فلج میشود. دریای سرخ و باب المندب که هم اکنون بسته است، مدیترانه نیز به روی آنها بسته خواهد شد. موج سنگین مهاجرت آغاز میشود و سیستم های ریلی و پروازها نیز مختل خواهند شد. در بحث تهدید هسته ای از جانب اسرائیل نیز همینقدر بدانید که دست جمهوری اسلامی بسته نیست!

 

عبدالرحیم انصاری

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

#ایران

#اسرائیل

#جنگ_تمام_عیار

#فلسطین_اشغالی

#ایالات_متحده

#غرب_آسیا

#غزه

#رژیم_صهیونیستی

#عبدالرحیم_انصاری

#کانال_نابودی_اسرائیل_حسب_سوره_اسراء

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست