واقعا آدمی به عقل بعضی ها شک میکند. یک عده آمده اند به حرف هالوی، سخنگوی ارتش اسرائیل استناد میکنند و میگویند اسرائیل اعلام کرده است هفته پیش ۹۹ درصد پهپادها و موشک های ایران را رهگیری و منهدم کرده است. واقعاً نمی دانم این جماعت عقل و فهم و شعور هم دارند یا نه؟! 


مثلا انتظار داشتند سخنگوی ارتش یک کشور تصنعی که درگیری و بحران های فراوان داخلی هم دارد بگوید حملات ایران کوبنده بوده تا سریعاً همه شهرک نشینان اسرائیل را ترک کنند؟! یعنی واقعا این جماعت شعورشان نمی رسد که مهمترین مسئله برای اسرائیل حتی خسارت نظامی و غیره نیست بلکه برای ممانعت از مهاجرت معکوس و جلوگیری از بحران در صنعت توریست و جذب سرمایه گذاری خارجی همیشه سعی در سانسور داشته است؟! 


این جماعت با خودشان فکر نمیکنند که طی ۱۹۰ روز اسرائیل راکت های حماس را نتوانسته است منهدم کند و بسیاری سدیروت و غلاف غزه را ترک کرده اند و در شمال، حزب الله ۲۵۰ هزار شهرک نشین را فراری داده است، چگونه میخواهد پهپادها و موشک های کروز ایرانی را رهگیری و منهدم کند؟! این جماعت گویا عقلشان در خشتکشان است. هر چه فکر میکنم جز این نمی تواند باشد. الان تمام سعی اسرائیل فقط در سانسور تبعات حمله ایران است و بس. 

 

 

 

نقل شده از کانال تحلیلی مازیار شکوری به نشانی maziarshakouri@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/d122662_iran56.jpg

 

 

 

#سخنگوی_ارتش_اسرائیل

#هالوی

#ایران

#اسرائیل

#وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#کانال_تحلیلی_مازیار_شکوری

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست