جنگ افکارها ، جنگ رسانه ای، عملیات روانی،  برنامه و حربه 

 

آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسراییل برای نشان دادن «دروغ» بجای «واقعیت» بعد از عملیات غرور انگیز «وعده صادق». بیخود نبود رهبری به «جهاد تببین» و «آگاهی رسانی در مجازی» تاکید ویژه دارند.
موشک 12 متری که ایران در «وعده صادق» به اسراییل در فاصله بیش از 1000 کیلومتری زد و از پدافندهای آمریکا انگلیس فرانسه مستقر در کشورهای عربستان امارات بحرین کویت عراق اردن سوریه و نیز از پدافندهای متنوع اسراییل عبور کرد و‌ دو پایگاه هوایی از جمله نواتیم و یک پایگاه جاسوسی را در خاک کشور جعلی اسراییل با خاک یکسان کرد کجا،،،،،،،


 به هوا کردن حقیرانه ریزپرنده های اندازه گنجشک در اصفهان که خائنین داخلی به دستور اسراییل در جوسازی دروغین و حمایت رسانه ای از اسراییل بعد از عملیات غرور انگیز «وعده صادق» بمنظور گول زدن افکار عمومی جهان و نیز بستن دهن مردم اسراییل و خاخام هاشون  پس از شکست حقیرانه اسراییل در عملیات «وعده صادق» هوا کردند، و پودر شدن ریزپرنده ها توسط پدافند هوایی کشورمون کجا،،،،،،،

 

یهود سنبل ترس، مجسمه هارت و پورت، طبل تو خالی، استاد ترفندهای حقیرانه بنی اسراییلی برای قدرتمند نشان دادن غیر واقعی خود هست. 


پ.ن : نشان دادن دروغ بجای واقعیت، و عوض کردن جای جلاد و شهید بمنظور کنترل مصنوعی افکارها در فتنه های مختلف از جمله اغتشاشات جنسی اخیر «زن زندگی آزادی» (بخوان زن بردگی هرزگی) هم کاملا مشهود بود. اما یه تشکر جانانه هم باید از اسراییل بکنیم که هر چند ماه یه بار سامانه های پدافندی ایران رو توسط خائنین داخلی تست میکنه.

 

 روح الامین

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

#جنگ_افکار_ها

#جنگ_رسانه_ای

#عملیات_روانی

#یهود

#جهاد_تبیین

#وعده_صادق

#اسراییل

#عوض_کردن_جای_جلاد_و_شهید

#زن_زندگی_آزادی

 

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.