ورلد بوک وبلاگی با مطالب جالب و کاربردی برای زندگی بهتر

ورلد بوک وبلاگی با مطالب جالب و کاربردی برای زندگی بهتر

امام علی(ع) : آدم عاقل کسی است که حتی یک نَفَس از عُمر خود را در چیزی که برایش سودی ندارد به هَدَر نمی دهد.هر روزی که بگذرد قسمتی از وجود تو را با خود میبرد

‏به دوست دختر میگن: پارتنر!

01:57 1402/08/19 - یوری بویکا

- ‏به دوست دختر می‌گن: پارتنر!
- به زِنا می‌گن: عشق!
- به همجنس‌بازی می‌گن: گرایش جنسی!
- به خدا می‌گن: کائنات!
- به مسلمان می‌گن: تروریست!
- به تروریست می‌گن: مظلوم!
- به بردگی نوین می‌گن: نظم نوین جهانی!
- به قانون جنگل می‌گن: روابط بین‌الملل!
- به خداباوران می‌گن: اُمل!
- به ازدواج می‌گن: بردگی!…

 

🔹«سید امیر حسین هاشمی»

 

🔹خوب معلومه که این جور آدما سربازان تا دندان مسلح اسرائیلی رو مظلوم میدونند و کودکان بی دفاع فلسطینی رو ظالم و تروریست!!!

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی بیداری ملت به نشانی bidariimelat@

 

 

#دوست_دختر

#پارتنر

#همجنس_بازی

#کائنات

#تروریست

#نظم_نوین_جهانی

#بردگی

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعین

‍ پيروان آيين يهود بر اين باورند كه در آخرالزمان مسيح حقیقی ظهور می‌كند؛ زيرا حضرت عيسی علیه السلام را پيامبر صادق ندانسته‌اند و براساس عهد عتيق، براى اين ظهور مقدماتی قائلند كه تخريب مسجد‌الاقصی و ساخت معبد سليمان در محل آن و قربانی كردن  و سوزاندن جسد گوساله‌ی سرخ و پخش كردن خاكسترش در محل معبد پیش از ساختن آن، از جمله‌ی اين مقدّمات خواهد بود تا به‌زعم ایشان قوم یهود بر جهان حاکم شود.

 

- افزایش فشار اسرائیل بر مسلمانان در فلسطین اشغالی و طرح یهودی‌ سازی بیت المقدس و اشغال مسجدالاقصی به همین دلیل است که معتقدند زمان قربانی این گوساله در هیکل ابراهیم نزدیک شده و هرچه زودتر باید مسجدالاقصی تخریب شود.

 

- بنا به گزارش کتاب مقدس سپس درگيری عظيمی در منطقه‌ای كه به زبان عبری آن را هرمَجِدّون  می‌خواند‌، پديد خواهد آمد.

 

- در غرب آن محل را  آرماگدون می‌خوانند. در روایات اسلامی نیز احاديث فراوانی وجود دارد که به نبردی مخوف با كشته‌های بسيار عظيم در منطقه‌ی قرقيسيا اشاره می‌کنند.

 

- در اين درگيری‌ یا جنگ جهانی افراد بسياری كشته خواهند شد. اين منطقه در سوریه نزدیک مرز عراق و ترکیه واقع شده است. تعابير عجیبی در کتاب مقدس وجود دارد مثل اینکه لاشخورها شكم‌های خود را از گوشت كشتگان اين جنگ پر خواهند كرد.‌‏

 

- قدرت‌های استكباری دنيای امروز‌ با حضور گسترده‌ی نظامی و لشگر‌كشی در منطقه‌ی خاور‌ميانه، درصدد تقويت موقعیت و توان نظامی خود در اين جنگ می‌باشند.

 

- لازم به ذكر است كه نگرش يهوديان صيهونيست با مسيحيان صيهونيست‌ در این زمینه متفاوت است؛ به‌ طوری‌ كه يهوديان خود را پيروز اين جنگ می‌دانند‌؛

- اما مسيحيان برطبق آنچه در عهد جدیدِ کتاب مقدس آمده بر اين باورند كه به‌طور قطع‌ يهوديان در اين جنگ نابود خواهند شد‌؛ امّا معتقدند برای اينكه پيروزی نهايی نصيب مسيحيان شود‌، می‌بايست اسرائيليان يهودی را آن‌قدر تقويت كرد كه ولو به قيمت نابود شدنشان، در جنگ با مسلمانان‌، توان و قدرت نظامی مسلمانان را هرچه بیشتر بفرسایند و تضعیف کنند تا پس از آن، غرب مسیحی بتواند با تمام قوا‌ی خود، باقيمانده‌ی توان نظامی مسلمانان را از بين ببرد و سلطه‌ى مطلق خود را بر جهان حاكم گرداند تا جهان آماده‌ی بازگشت مسیح شود.

- اشاره و تصریح به این جنگ در كتاب مقدس‌،‌ چه در عهد قديم و چه در عهد جديد‌، قابل ملاحظه است.

 

- کمک جهان مسیحیت و به‌خصوص آمریکا به اسرائیل بر همین مبناست؛ چون آخرالزمان را بسیار جدی گرفته‌اند و منتظر رجعت و ظهور مسیح علیه السلام هستند و می‌کوشند به‌ تعبیر کتاب مقدس، محور شرارت را که به‌زعم ایشان مسلمانان هستند، ازبین ببرند.

▫️بحث خاورمیانه‌ی جدید و تجزیه‌ی کشورهای بزرگ اسلامی و مبارزه همه‌ جانبه با مسلمانان، همه مقدّمه‌ی ورود به آخرالزمان است.

 


📔 جانِ جهان
(پژوهشی نو و جامع در عرصۀ مهدویّت)
     تألیف استاد مهدی طیّب

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اهل ولاء به نشانی ahlevela_channel@

 

 

#یهودیان

#آرماگدون

#جنگ_آخر_الزمانی

#اسرائیل

#عهد_عتیق

#کتاب_مقدس

#هرمَجِدّون

#مسیح_حقیقی

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست

فایننشال تایمز: اسرائیل در غزه شکست در لبنان را تکرار می کند 

 

روزنامه فایننشال تایمز تاکید کرد جنگ فعلی غزه یادآور شکست سال ۱۹۸۲ اسرائیل در لبنان است.


این روزنامه به قلم یک دیپلمات اسبق انگلیسی نوشت: جنگ غزه شدیدا برای من یادآور حمله سال 1982 اسرائیل به لبنان است. من مسئول میز اعراب و اسرائیل در وزارت خارجه انگلیس بودم.


تلاش برای ترور سفیر اسرائیل در لندن، بهانه‌ای شد تا آریل شارون وزیر دفاع اسرائیل برای بیرون راندن ساف از لبنان اقدام کند. ارتش اسرائیل ضمن حمله گسترده‌، بخش غربی بیروت را محاصره کردند، جایی که مقر ساف بود و غذا، آب و برق را قطع کردند.


برای مدتی کوتاه به نظر می‌رسید شارون به پیروزی مهمی رسیده، اما همه چیز خراب شد. بشیر جمیل، رئیس‌جمهور جدید لبنان و متحد اسرائیل، ترور شد. در اقدامی تلافی جویانه، غیرنظامیان فلسطینی در اردوگاه‌های آوارگان صبرا و شتیلا قتل عام شدند.


دولت اسرائیل نیرو‌های خود را از بیروت عقب راند. این موجب شد دولت لبنان قادر به جلوگیری از حضور حزب‌الله با حمایت ایران که خود را در جنوب مستقر کرده نباشد.


تجربه اسرائیل در لبنان با درس دردناکی که آمریکا و انگلیس بعداً در افغانستان، عراق و لیبی آموختند، انطباق دارد. مداخلات نظامی اهداف سیاسی را عملی نمی‌کند. اسرائیلی‌ها درباره اینکه در صورت توقف جنگ در غزه چه برنامه‌ای دارند، حرفی نزده‌اند. تاکید آنها بر نابودی حماس است.


مناسبات اسرائیل با سازمان ملل آن‌قدر بد است که تصور اداره غزه از سوی این سازمان دور از ذهن است. کشور‌های خلیج‌فارس و دیگر دولت‌های معتدل عربی تنها منبع قابل تصور بودجه و پرسنل برای انجام چنین وظیفه‌ای هستند.


اما این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که اسرائیل با شیوه‌ای جنگ را جلو برد و با همکاری با کسانی که ممکن است مایل به تحمل بار پس از جنگ باشند، این امکان را فراهم کند.


در آغاز جنگ ۱۹۸۲ لبنان، مناخیم بگین، نخست‌وزیر اسرائیل وعده داد که این جنگ ۴۰ سال صلح را به ارمغان خواهد آورد، اما حزب‌الله به تهدیدی بسیار قدرتمند‌تر از حماس برای امنیت اسرائیل تبدیل شد.

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#فایننشال_تایمز

#حزب_الله

#اسرائیل

#لبنان

#غزه

#طوفان_الاقصی

#آریل_شارون

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری

بی‌بی‌سی: اسرائیل از اقتدار و محبوبیت حزب‌الله می‌ترسد

 

شبکه دولتی انگلیس ضمن عقده‌گشایی علیه حزب‌ الله لبنان عنوان کرد؛ حزب‌الله می‌تواند با ۱۵۰ هزار موشک و راکت از انواع مختلف، اسرائیل را هدف قرار دهد.


وبسایت بی‌بی سی فارسی نوشت: سیدحسن نصرالله، یک روحانی شیعه است که از بهمن‌ماه سال ۱۳۷۰، رهبری گروه «حزب‌الله» در لبنان را برعهده دارد. نصرالله هم در لبنان و هم در دیگر کشورهای عربی از محبوبیت برخوردار است.


او رابطه بسیار نزدیک و ویژه‌ای با جمهوری اسلامی ایران دارد. به‌ رغم اینکه گروه «حزب‌ الله» در سال ۱۳۷۶ از سوی ایالات متحده در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفت، اما نه سران ایران و نه نصرالله هرگز رابطه نزدیکشان را پنهان نکردند.


حمایت ایران از گروه حزب‌ الله لبنان موجب شد تا نصرالله بتواند با شکل دادن یک شبکه درهم‌تنیده و پیچیده از مدارس، بیمارستان‌ها و انجمن‌های خیریه، به بسیاری از شیعیان لبنان خدمات رفاهی و اجتماعی برساند. این سیاست، به یکی از جنبه‌های مهم هویت جنبش سیاسی- اجتماعی شیعیان در لبنان تبدیل شد.


در سال ۱۳۷۹ اسرائیل اعلام کرد که خاک لبنان را به کلی ترک می‌کند و به اشغال مناطق جنوبی این کشور پایان می‌دهد. گروه «حزب‌ الله» این اتفاق را به‌ عنوان یک پیروزی بزرگ جشن گرفت. این نخستین بار بود که اسرائیل، بدون توافق صلح و به شکل یکطرفه، خاک یک کشور عربی را ترک می‌کرد و این در نگاه بسیاری از شهروندان منطقه، یک دستاورد مهم بود.


نصرالله در سال ۱۳۸۲ در جریان مذاکرات با واسطه با اسرائیل، به توافقی برای تبادل زندانی دست یافت که در جریان آن بیش از ۴۰۰ زندانی فلسطینی، لبنانی و شهروندان کشورهای دیگر عربی آزاد شدند.


در تابستان ۱۳۸۵، جنگ میان حزب‌الله و اسرائی ۳۳ روز به طول انجامید. نتیجه این جنگ نیز افزایش محبوبیت نصرالله بود. او در ۶۳ سالگی، نه فقط یک رهبر سیاسی- نظامی منحصربه‌فرد در لبنان محسوب می‌شود، بلکه اعتبار دهه‌ها مبارزه را نیز در کارنامه دارد و از این اعتبار، برای تبلیغ مبانی ایدئولوژیک اسلامگرایی شیعه بهره می‌برد.


بی بی‌سی همچنین از قول جرمی بوئن، سردبیر بخش بین‌الملل خود نوشت: گروه حزب‌الله به ‌طور قابل توجهی قدرتمندتر از گروه حماس است. تخمین زده می‌شود که آنها حدود ۱۵۰ هزار موشک و راکت از انواع مختلف دارند که عمدتا توسط ایران تامین شده و می‌توانند اسرائیل را هدف قرار دهند.


فیلم کوتاه تبلیغاتی سخنرانی نصرالله در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی با یک تبلیغ ساده پخش شد که در آن هیکل یک شخص با عمامه و ریش و انگشتر بزرگی در دست دیده می‌شود. این انگشتر خیلی شبیه به انگشتری است که قاسم سلیمانی، از رهبران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آن را در دست داشت. بنابراین همه در منطقه ‌این نشانه خاص را می‌شناسند و پیام آن را دریافت خواهند کرد و این باعث می‌شود که اسرائیل واقعا نگران آنچه حزب‌الله می‌تواند انجام دهد، باشد.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#اسرائیل

#بی_بی_سی

#حزب_الله

#سید_حسن_نصر_الله

#رژیم_صهیونیستی

#حماس

#طوفان_الاقصی

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند

استراتژی سیدحسن نصرالله چیست؟

01:24 1402/08/19 - یوری بویکا

استراتژی سیدحسن نصرالله چیست؟

 

سخنان دبیرکل حزب الله لبنان بازتاب مختلفی در رسانه های دنیا داشته است.


در این خصوص چند نکته را باید ذکر کرد.

 

1- حزب الله به دلایل متعدد بار مبارزه با اسرائیل را روی سایر اضلاع محور مقاومت تقسیم کرد و از عراق و یمن نام برد ، اقداماتشان را ستود و رسما اعلام کرد در روزهای آینده حملات موشکی و پهپادی از این ۲ کشور گسترش خواهد یافت.

 

2- نصرالله با اعلام این که حزب الله در ۸ اکتبر به طوفان الاقصی پیوسته ، جبهه لبنان را علیه اسرائیل بازشده اعلام کرد تا فشار را از روی حماس در غزه کم کند، اما به نظر می رسد سطح نبردها در مرزهای شمالی فلسطین بستگی به تحولات میدانی در غزه داشته باشد و اگر اوضاع حماس دشوار گردد ، مقاومت لبنان نیز کیفیت و کمیت کُنش های خود را افزایش می دهد.

 

3- عدم بالا بردن سطح منازعه از سوی دبیرکل حزب الله نشان دهنده این نکته مهم است که هنوز محور مقاومت از لحاظ میدانی خطر جدی را برای موجودیت حماس احساس نکرده و تحولات روی زمین به نفع اسرائیل نیست.

 

🔸️با وجود اینکه اسرائیل سعی دارد با تصاویر مبهم و فریبنده، از روی تدلیس پیشروی خود در زمین غزه را گسترده نشان دهد، اما برآوردهای دقیق میدانی حکایت از آن دارد که پیشروی های رژیم صرفا در مناطق مسطح و زمین های کشاورزی بوده و هنوز نتوانسته وارد مناطق شهری شود ولی در همین مدت نیز تلفات سنگینی به سازمان رزم زمینی آن وارد شده است.

 

🔸️لازم به ذکر است که جنگ اصلی درون بافت شهری است و احتمالا ماهها طول بکشد که نه جبهه داخلی اسرائیل تحمل آن را دارد و نه آمریکا آن را می پذیرد.

 

4- هشدار چند روز قبل سیدحسن به آمریکا چند نکته مهم داشت ؛ یکم، برای توقف اسرائیل، به آمریکا فشار بیشتری در نقاط مختلف غرب آسیا از جمله سوریه و عراق و شاید آبهای سرخ وارد خواهد شد. دوم، ناوهای هواپیمابر آمریکا یعنی نقطه ثقل و عامل اصلی برتری (متعارف) این کشور در دنیا در تیررس حزب الله است و اگر کار به جاهای باریک کشیده شود و این جنبش این کلاس از شناورها را هدف قرار دهد، ایالات متحده از لحاظ روانی و تبلیغاتی مهمترین ترین فاکتور برتری نظامی خود را از دست خواهد داد. سوم ، رهبر مقاومت لبنان سطح نظامی و سیاسی جنبش خود را ارتقا داد و برای آمریکا و ناوهایش خط و نشان کشید و خاطره کشتار ۲۵۰ نظامی اشغالگر آمریکایی در اکتبر ۱۹۸۳ را یادآوری کرد. چهارم، سید مقاومت خوب می داند آمریکا برخلاف نتانیاهو درپی گسترش جنگ نیست و اتفاقا برای توقف حملات اسرائیل و تثبیت معادله ایجاد شده بعد از طوفان الاقصی به درستی دولت مستاصل بایدن را تحت فشار قرار داد.

 

5- دبیرکل حزب الله باب جنگ گسترده و همه جانبه را نبست و در این خصوص مبهم سخن گفت؛ زیرا سعی دارد همچنان جبهه شمالی اسرائیل را گرم نگه دارد تا بخش قابل توجهی از توان این رژیم در آنجا مصروف گردد و ارتش آن با تمام قوا به غزه هجوم نبرد.

 

🔸️از سوی دیگر حزب الله تمایل دارد اگر بنا بر جنگ گسترده شد، زمانی وارد معرکه شود که جبهه داخلی اسرائیل و ایضا ارتش آن خسته و فرسوده شده باشند و اثرگذاری دخالت مقاومت لبنان بیشتر شود.

 

📌 در نهایت باید گفت استراتژی دبیرکل حزب الله ایجاد ابهام و عدم معین کردن تکلیف جنگ گسترده با اسرائیل بود با هدف این که ضربات موضعی و تاکتیکی این جنبش و سایر اصلاع جبهه مقاومت و طولانی شدن جنگ در غزه و همچنین فشار بر آمریکا باعث شود ، جنگ در غزه متوقف گردد و فشار از روی مردم آن برداشته شود.

 

🔸️نصرالله نیک می داند جنگ کنونی با هر نتیجه ای جز نابودی کامل حماس تمام شود، برای اسرائیل یک شکست بزرگ رقم میخورد و به همین دلیل تلاش خود را در راستای پایان نبرد زمینی اسرائیل در غزه و تحکیم موازنه ایجاد شده بعد از ۷ اکتبر آنهم بدون پرداخت هزینه سنگین از جانب لبنان انجام می دهد.

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#سید_حسن_نصرالله

#اسرائیل

#حزب الله

#لبنان

#جنگ_غزه

#سوریه

#عراق

#رژیم_صهیونیستی

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم

دلیل انفعال رذیلانه محمود عباس ابومازن در برابر جنایات رژیم صهيونيستی چیست؟

 

رئیس موساد: محمود عباس (ابو مازن) بهایی نفوذی است!

 

- خانه ۶ میلیون دلاری عباس ابومازن در رام الله فلسطین اشغالی که شامل چندین اتاق خواب، اتاق ناهارخوری و فضای بیرونی با ویوی عالی به تپه ها و مناظر طبیعی و برخوردار از تجهیزات چند میلیون دلاری است.

- برخی از منابع ثروت ابومازن را بیش از ۱۰۰ میلیون دلار با کلکسیون از عتیقه جات و دیگر موارد برآورد کرده اند.

- پایگاه خبری عرب تایمز با انتشار گزارشی تحقیقی، از ریشه بهایی و عقاید صهیونیستی محمود عباس، ريیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌نویسد محمود میرزا عباس، از خانواده ای کاملاً بهایی متولد شد و «عباس افندی» که پدربزرگ اوست، جایگاه بزرگ در میان بهاییها دارد. خانواده وی در پی افزایش فشارها بر بهایی‌ها، ایران را ترک کردند.


- عباس افندی اول، جد محمود عباس که ملقب به «عبدالبهاء» بوده، از مهمترین شخصیت‌ها در تاریخ فرقه بهاییت به شمار می آید. عباس افندی، پدربزرگ ابومازن، در پی ادعای خدایی و صدور حکم اعدام وی، با همکاری انگلیسیها از ایران گریخت. وی همچنین در سفر به سوییس، در کنفرانسهای صهیونیستی از جمله کنفرانس «بال» در سال ۱۹۱۱ میلادی حضور یافت و پس از آن، رحل اقامت در شهر حیفا افکند تا بهاییت را در این سرزمین گسترش دهد.

- روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ضمن یکی از گزارش‌های خود به نقل از رییس اسبق موساد، “شابتای شاویت” در سال ۲۰۰۱ فاش کرد: “محمود عباس از اقلیت بهائیان فلسطین است و اینکه او جانشین عرفات شود، مثل این می‌ماند که یک سامی در اسراییل به نخست‌وزیری برسد!

- محمود عباس، یک ماه پیش از در اختیار گرفتن ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین، پیروی خود را از فرقه بهاییت تکذیب و تأکید کرد که یک مسلمان سنی مذهب است، اما فعالان فلسطینی همان زمان اثبات کردند که محمود میرزا عباس، متولد شهر صفد در سال ۱۹۳۹ میلادی است و پدری ایرانی و مادری فلسطینی داشته است و نام وی در سال ۱۹۴۸ میلادی و روز نکبت به عنوان یک پناهجوی فلسطینی در آژانس امدادرسانی ثبت شده است.

- عرب تایمز با اشاره به این که شبکه تلویزیونی الجزیره در تاریخ ششم نوامبر سال ۲۰۰۴ میلادی در برنامه «پرونده هفتگی» به ریشه های بهایی ابومازن اشاره کرده و آن را عامل کاهش احتمال دستیابی وی به ریاست تشکیلات خودگردان ذکر کرده است!

- گفتی است که یک نویسنده فلسطینی به نام “عبدالقادر یاسین” در سال ۲۰۰۰ طی مقاله‌ای در روزنامه “الاسبوع العربی”،نوشت: «...ابومازن متولد شهر “صفد” در فلسطین اشغالی است. صفد پس از حیفا مرکز بهائیان در فلسطین اشغالی است. یکی دیگر از موضوعاتی که به این موضوع دامن می‌زند این است که محمود عباس از جمله معدود رهبران‌ فتح است که هیچ گاه در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار نداشت».

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی رادار انقلاب به نشانی Radar_enghelab@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/q062178_mahmood_abbas.jpg

 

 

 

#محمود_عباس

#موساد

#بهائیت

#رام_الله

#رژیم_صهیونیستی

#ابومازن

#فلسطین

#حیفا

#عباس_افندی

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.