ورلد بوک وبلاگی با مطالب جالب و کاربردی برای زندگی بهتر

ورلد بوک وبلاگی با مطالب جالب و کاربردی برای زندگی بهتر

امام علی(ع) : آدم عاقل کسی است که حتی یک نَفَس از عُمر خود را در چیزی که برایش سودی ندارد به هَدَر نمی دهد.هر روزی که بگذرد قسمتی از وجود تو را با خود میبرد

 بخشی از اطلاعات مهم در خصوص ابعاد عملیات وعده صادق

 

1- آغاز عملیات پاسخ‌گویی ایران از ساعت ۲۳:۳٠ دقیقه انجام پذیرفت و در ساعت 2 بامداد پهپادها به سرزمین‌های اشغالی رسیدند.

2- رژیم صهیونیستی با توجه به اعلام رسمی ایران به پاسخ و ارتباط وزیر خارجه ایران با برخی همتاهای خود، و محتمل بودن پاسخ، فرصت کافی را برای آمادگی داشته است.  

3- حمله ایران در قالب جنگ ترکیبی شکل گرفته که شامل استفاده از هک، قطع برق، پهپادها، جنگ الکترونیک، شناورهای دریایی برای عملیات‌های بازدارنده، استفاده از موشک‌های کروز و بالستیک بوده است.

4- نتانیاهو در زمان رسیدن پهپادها به سرزمین اشغالی سوار بر هواپیمای مخصوص خود روی آسمان بوده و با اطلاع یافتن از اقدام تهاجمی ایران هواپیما به زمین می‌نشیند.

5- هدف از حرکت ترکیبی ایران نشان دادن قدرت و اثبات قدرت برای برخی از کشورهای منطقه از جمله خود رژیم صهیونیستی بوده و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی برای جهانیان بوده است.

6- سه ساعت فرصت کافی برای اسرائیل بوده تا آمادگی کامل برای نبرد داشته باشند. آنها اعلام کرده بودند در صورتی که ایران حمله کند اسکادران اف – 35 خود را برای نابودی مراکز حساس و اتمی می‌فرستند که چنین اقدامی را انجام ندادند.

7- طبق اشراف اطلاعاتی و شنود سپاه، ظاهرا تا رسیدن پهپادها به خاک اسرائیل در مکالمات آنان بیان شده که پهپادها در سامانه‌های راداری آنان قابل رؤیت نیست.

8- اشرافیت اطلاعاتی ایران بسیار بالا بوده و مکان عمل شده، تعداد اسکادران f15-f16-f35- و پایگاه جاسوسی الکترونیکی و... برای جمهوری اسلامی مشخص بوده است.

9- جمهوری اسلامی به دنبال نابودی توان پشتیبانی رزمی رژیم صهیونیستی برای عملیات‌های آینده بوده است.

10- طبق براورد اولیه تاکنون بالای 200 نفر از افسران زبده عملیاتی و جاسوسی به درک واصل شده‌اند.

11- نکته حائز اهمیت وجود برخی از مدل‌های اف 15 ، اف16، اف 35، روی هوا و آمادگی عملیات و ناموفق هواپیماهای دشمن در عملیات بوده است.

12- اسکادران‌های فوق برای عملیات‌های آفندی طراحی شده بودند، اما مجبور می‌شوند عملیات پدافندی انجام دهند.

13- ایران به هیچ عنوان قصد نداشته از اصل غافل‌گیری استفاده کند. لذا به دنبال اعلام و شروع حرکت چند نقطه از پدافند هوایی 4 کشور خائن یعنی عربستان سعودی، امارات متحده عربی، اردن و کردستان عراق در اطلاع دادن و رهگیری پهپادها نقش مستقیم داشتند.

14- انگلستان و فرانسه نیز از سامانه‌های مستقر خود در منطقه برای رهگیری و انهدام موشک‌ها کمک نموده‌اند.

15- پهپادها از نوع شاهد 238 با موتور توربو جت بوده که هزینه تقریبی هر کدام 2000 دلار بوده و اف 35 ها فقط برای تیک آف کردن هزینه‌ای معادل یک میلیارد تومان دارند. البته اگر در عملیات شرکت کنند هزینه آنها چند برابر می‌شود.

16- در ابتدای حملات از پهپادهای شاهد 136 استفاده شده که دارای موتور پیستونی هستند. دلیل استفاده این مدل پهپاد برای نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی بوده که با صدای این پهپادها وسرعت آن نشان دهد که حرکت آغاز شده است. این پهپادها به پهپاد با موتور دستگاه چمن‌زن و یا موتور گازی معروفند!

17- چرا از مناطق مختلف کشور (حدود 13 نقطه در کشور اعم از اصفهان (چند نقطه)، شیراز، کرمانشاه، بیرجند، و حتی تهران و ...) شلیک موشک‌ها صورت پذیرفته؟ به دلیل نشان دادن قدرت هم به مردم خود ما و هم مخابره به جهان که از قلب تهران و برخی از شهرهای اصلی نیز توانایی شلیک موشک را دارا هستیم. جالب است که تاکنون هیچ‌کس نمی‌دانسته که در شیراز نیز سپاه دارای پایگاه هوافضا و پایگاه موشکی است.

18- طبق اطلاعات اعلامی تا شب قبل از حمله ایران بیش از 500 هزار نفر از اسرائیل خارج شده بودند.

19- سامانه گنبد آهنین که در 4 لایه مشغول دفاع از اسرائیل بوده و هزینه سرسام‌آوری داشته، در بسیاری از نقاط از بین رفته و از حالت عملیاتی خارج شده است.

20- سه روز قبل پوتین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر جنگی در بگیرد یک از بزرگ‌ترین قدرت موشکی جهان در مقابل بزرگ‌ترین قدرت دفاعی جهان قرار می‌گیرند و پس از این اتفاق دشمن دست بر دهان مانده است‌.

21- عملیات پهپادی برای فریب سامانه‌ها طراحی شده بود و در این عملیات از موشک‌های هایپرسونیک اصلا استفاده نشده است.

22- ایران از تجهیزاتی استفاده کرد که حداقل فناوری 10 سال گذشته هوافضا را داشته و اغلب از سوخت مایع بهره برده‌اند و اصطلاحا انبار گردانی صورت گرفته است!

23- در فناوری موشک‌ها برای انهدام هدف از ترکیب سیگنال‌های مختلف و ماهواره‌های مختلف بهره برده شده است.

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی پارتیزان پلاس به نشانی Partisanplus@

 

 

#ایران

#اسرائیل

#وعده_صادق

#عملیات_وعده_صادق

#ابعاد_عملیات_وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

 

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم

پیش درآمد

23:45 1403/01/31 - یوری بویکا

 پیش درآمد

 

از ابعاد مختلف به نظر می رسد عملیات شنبه شب در تنبیه رژیم صهیونیستی، پیش درآمد عملیات های بزرگ تر در آینده است. و تسریع یا تاخیر ایران در انجام عملیات های پر قدرت تر، بستگی به بازی اسرائیل دارد. در این باره چند نکته شایان توجه است:

 

- عملیات اخیر در مقیاس با منابع قدرت نظامی ایران، بیشتر، دست گرمی و تمرین و قلق گیری بود. ایران شاید بیش از ۱۰ درصد قدرت نظامی خود را به نمایش نگذاشت؛ کف توانمندی ها و نه سقف آن.

- در این عملیات، نه از پهپاد ها و موشک های فوق مدرن ایران خبری بود؛ و نه از شلیک رگباری و ترکیبی و خوشه ای پر حجم، در آن مقیاس های بزرگی که طراحی شده و سامانه های پدافندی را مطلقا فلج می کند.

- ایران این بار اصرار داشت رژیم صهیونیستی را صرفا از خاک خود، و از مسافت های ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ کیلومتری هدف بگیرد تا ملت های مسلمان و دشمنان آنها، اقتدار ابران اسلامی را ساعت ها تماشا کنند. نوبت بعدی، قرار نیست شلیک ها به این حجم و این مسافت دور، محدود بماند.

- زمان چند ساعته عملیات که می تواند به چند دقیقه کاهش یابد، مجال ثبت تصاویر در طول مسیر، به ویژه در فلسطین اشغالی را فراهم کرد تا نظام سانسور اسرائیل نتواند مثل همیشه، دریافت ضربات را انکار کند. موبایل ها اصابت ده ها موشک به اهداف را قبت کردند؛ هر چند که مجموعه اصابت ها، به مراتب بیشتر از تصاویر ثبت شده است.

- ایران، اصل غافلگیری را به خوبی می شناسد و  سال ها با صبوری تمام، بخشی از مرگبار ترین تسلیحات خود را در نزدیکی های مرز فلسطین اشغالی چیده و مراکز مهم نظامی و امنیتی اسرائیل را نشانه گرفته است.

- در صورت شروع هر جنگی، ایران تنها و دست بسته نخواهد بود. فقط مقاومت لبنان، طبق برآورد محافل صهیونیستی، دست کم ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک آماده شلیک را دارد.

- حزب الله هم اگر چه ارتش اسرائیل را در این شش ماه در جبهه شمالی زمینگیر کرده، اما از تسلیحات مدرن خود رونمایی نکرده است. مشابه این ارزیابی را در مقیاسی دیگر، می توان درباره انصار الله یمن و مقاومت عراق عنوان کرد.

- تا چند سال قبل، کمتر رصدگر اطلاعاتی در غرب می توانست تصور که مقاومت یمن، موشک دور برد در اختیار داشته باشد و بتواند به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی شرکت کند. به مدد الهی، از این شگفتنانه ها فراوان است.

- برخی اهل فن می گویند ایران در عملیات اخیر، بیشتر انبار گردانی کرد. یعنی بخشی از موشک هایی که استفاده شد، رده پایین تر و تولید قدیم بوده که سال هاست خاک می خورند و باید از انبار ها تخلیه شوند تا انبوه موشک های تولیدی جدید، جایگزین آنها شود.

- گفته می شود صرف نظر از حجم و تنوع محصولات جدید، تولیدات قدیمی تری که باید هر چه زودتر استفاده شوند، معتنا به است. خبط اسرائیل می تواند مانع از رده خارج شدن و دور ریز تسلیحات قدیمی تر و به مراتب رده پایین تر شود.

 

 

محمد ایمانی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/i93755_iran49.jpg

 

 

#ایران

#اسرائیل

#وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#تنبیه_رژیم_صهیونیستی

#حزب_الله

#محمد_ایمانی

 

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.

ادعاهای ۹۹٪ رهگیری را جدی نگیرید، لبخند بزنید و رد شید


کانال‌های نظامی‌نویس خیلی خوب توضیح داده‌اند که چرا این تخمین بی‌پایه است.

- اول که بخش زیادی از پرتابه‌ها فقط برای درگیر کردن و اشباع پدافند بوده است. ایران از موشک‌های سنگین خود نظیر سجیل و هایپرسونیک نظیر فتاح استفاده نکرده، تعداد بیشتری موشک ارزان قیمت رضوان و تعداد کمی موشک خیبرشکن و دزفول استفاده شده برای اصابت قطعی. در واقع ایران ابعاد آسیب را مدیریت کرده و هزینه سنگینی بابت پدافند روی دست دشمن گذاشته است.

- از فرصت این حمله برای شناسایی دقیق پدافند دشمن استفاده شده که حتما برای حملات بعدی و توسعه فناوری به‌کار خواهد آمد. یک تحلیل‌گر بریتانیایی نیز با اطمینان در یوتیوب می‌گفت حتی تعدادی از شاهد‌ها اصابت کرده است. 

- این تصور که در درگیری بعدی ایران ضمن شناخت بهتر از پدافند دشمن از موشک‌های قوی‌تر خود استفاده کنند برای دشمن بسیار ترسناک است و آمریکا نیز به‌ خوبی به این توانمندی واقف است و از همین‌رو بر اسراییل فشار می‌آورد.

- بین تمام ویدیوهای دیشب یک ویدیو داستان را برای دشمن تمام کرد جایی که کلاهک یک موشک بالستیک با مانور درون جو موشک‌های پدافندی را دریبل زد و بعد به سمت هدف شیرجه رفت. هیچ پدافندی توان مقابله با این مانور را ندارد و ایران می‌تواند با تیراژ پراید و هزینه پایین این موشک‌ها را تولید کند. 

- اسراییل ممکن است دست به عملیاتی جنون‌آمیز بزند اما هزینه‌اش با ضربات دیشب قابل قیاس نخواهد بود.

 

پوریا استرکی

 

 

نقل شده از کانال خبری فتح به نشانی news_fath@

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/i93755_iran49.jpg

 

 

 

#اسرائیل

#ایران

#وعده_صادق

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#حمله_ایران_به_رژیم_صهیونیستی

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم

لعنت بر پدرت، سگ اسرائیل...

23:21 1403/01/31 - یوری بویکا

لعنت بر پدرت، سگ اسرائیل...

 

این تنها گوشه‌ای از واکنش‌های کاربران عرب‌ زبان، به بزرگترین نفوذی تاریخ اسلام (بعد از نفوذی‌های صدر اسلام بنی‌امیه) است که در رهگیری پهپاد و موشک های ایرانی به کمک اسرائیل و آمریکا آمد!

هم زمان با مشخص‌تر شدن نقش اردن در همکاری با اسرائیل در تمام این چند ماه گذشته و علی الخصوص همکاری نظامی با اسرائیل در حمله دیشب ایران، عبدالله دوم به منفورترین فرد در جهان عرب تبدیل شد. از این دست توییت ها، به وفور در صفحات پرطرفدار عرب دیده میشوند.

و اما زمانی برای تسویه حساب های قدیمی با اردن؛ خرمشهر که سقوط کرد ملک حسین اردنی به همراه صدام ملعون رفت برای بازدید خرمشهر، جگر کباب کردند و کوفت کردند. تلویزیون عراق فیلم این دیدار را بارها پخش کرد. اما هیچ‌ وقت فرصت تنبیه اردن برای مشارکت در جنگ و اشغال اراضی ایران فراهم نشد. ‏امروز که پسر ملک حسین، عبدالله دوم آسمان ‌اردن را برای مقابله با پهپادهای ایران در اختیار آمریکا و اسراییل قرار داد باید به یادش آورد که حساب‌های تسویه‌ نشده‌ی فراوانی دارد.

رسانه‌های صهیونیستی: یک همکاری تاریخی میان اسرائیل و حکومت و شاه اردن در مقابله با موشک‌های ایران. برای اولین بار این همکاری به‌شکلی علنی بوده!!

دولت اردن بعد از کمک به یهود مفسد در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی: ما با هر چیزی که امنیت‌مان را به‌ خطر بیندازد، مقابله خواهیم کرد!

امنیت اسرائیل، امنیت اردن؟!
خیانت اردن بدون پاسخ نمی‌ماند.

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/p95072_kharej7.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی مرصاد به نشانی mersad_13ir@

 

 

#اردن

#خیانت_اردن

#سگ_اسرائیل

#اسرائیل

#عراق

#صدام

#عبدالله_دوم

#خرمشهر

#جهان_عرب

 

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدائَهُم اَجمَعین

ایران با حداقل 185 پهپاد انتحاری ، 110 موشک بالستیک و 36 موشک کروز به اسرائیل حمله کرد.


بیش از 70 درصد از پرتابه ها به پدافند هوایی اسرائیل نفوذ کرده و اهداف را مورد اصابت قرار داده است.بیشتر تلفات ایران جزو دسته پهپاد های کم سرعت انتحاری بوده است. 
جنگنده های ایالات متحده، بریتانیا، اردن و فرانسه، پدافند هوایی نیروی دریایی این کشورها سعی کردند از اسرائیل حمایت کنند.
پدافند هوایی که ایران با آن دست و پنجه نرم کرد یکی از قویترین شبکه های پدافند هوایی بود که ناتو در کنار اسرائیل قرار داده و این پدافند بزرگ ترین شکست تاریخ خود را تجربه کرد. 
با این حال، ایران موفق شد به راحتی از آن عبور کند و تاکنون اخباری که تایید شده نشان می‌دهد 1 باتری پدافند هوایی پاتریوت و 1 رادار TPY-2 X-Band را منهدم کرد به دلیل سانسور شدید خبری از سوی اسرائیل باید صبر کنیم اطلاعات از سوی ایران منتشر شود. 
اطلاعاتی در مورد تلفات جنگنده ها در دست نیست اما برخی خبرها می گویند تعداد زیادی از جنگنده های اسرائیلی روی باند و در آشیانه ها منهدم شدند. 
اسرائیل سانسور شدیدی اعمال می کند و به دنبال افرادی است که لحظات اصابت موشک دیشب را پخش کرده اند و آن‌ها را به سرعت دستگیر می‌کند.

 
پایگاه های هوایی رامون، نواتیم و هاتزریم هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
رامون و نواتیم بیشترین آسیب را متحمل شدند و تقریبا شخم زده شدند. 
پایگاه نظامی کوه هرمون، منطقه ای که از اورشلیم تا الیات امتداد دارد، برخی پایگاه‌ها در بلندی‌های جولان و پایگاه‌هایی در حومه حیفا کاملا هدف قرار گرفتند.


این اولین بار در تاریخ است که چنین آسیبی به زیرساخت های نظامی اسرائیل وارد می شود و این تازه آغاز راه است.
البته رسانه های آمریکایی اعلام کرده اند که اسرائیل در 48 ساعت آینده برای یک ضد حمله آماده می شود.
حمله ای چندین برابر این حمله خواهد آمد و با تاثیر تولید و انباری که 30 سال است ساخته شده، باران خواهد بارید.
این تنها آغاز کار است و اکنون اسرائیل در کشور خود پاسخی مستقیم به آنچه انجام داده است دریافت خواهد کرد.

 

 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی ایران، شهر خورشید به نشانی IRAN_CITYOFSUN@

 

 

#ایران

#اسرائیل

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#موشک_کروز

#موشک_بالستیک

#پهپاد_انتحاری

#پاتریوت

#رامون

#کانال_ایران_شهر_خورشید

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

خداوندا به مقدار علمِ بی پایانت بر فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش و رازی که در او قرار داده شده، صلوات و درود بفرست

اطلاعیه اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

 

- در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب (gerdab.ir) ارسال نمایند.
- لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

 

 

آخرین فرمان حاکمان صهیونسیت به سربازان سایبری و اداره های رسانه ای خود: حمله موشکی سپاه پاسداران را منفعل، ناموفق و کوچک نمایش دهید!

پی نوشت: مراقب اکانت های فیک توییتری و سایبری ها آلبانی - صهیونسیتی در کامنت ها باشید! رژیم صهیونسیتی تمام عزم خود را برای فتح کامنت های توییتری جزم کرده... 

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

#اطلاعات_سپاه

#حمایت_از_رژیم_صهیونیستی

#فضای_مجازی

#رژیم_غاصب_صهیونیستی

#سایت_گرداب

#اطلاعیه_اطلاعات_سپاه

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا صَلَّیتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

اَللهُمَّ بَارِک عَلی مُحَمَّدٍ وَّ عَلی آلِ مُحَمَّدٍ کَمَا بَارَکتَ عَلی اِبراهیمَ وَ عَلی آلِ اِبراهیمَ اِنَّکَ حَمیدٌ مَّجِیدٌ.

خداوندا بر محمد و آل محمد درود فرست، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم درود فرستادی، راستی که تو ستوده شده و بزرگواری.
خداوندا بر محمد و آل محمد برکت نازل فرما، همان گونه که بر ابراهیم و آل ابراهیم برکت نازل فرمودی، به راستی که تو ستوده شده و بزرگواری

جی پی اس تان ارزانی خودتان!

02:28 1403/01/29 - یوری بویکا

جی پی اس تان ارزانی خودتان!

 

- نهاد های امنیتی اسرائیل از یک هفته قبل و از ترس پاسخ ایران، اعلام کردند سیستم اختلال در GPS و اپلیکیشن های Waze و Google Maps  و Gett و Vault و  Wolt را فعال کرده اند، با این توهم که موشک ها و پهپاد های ایران، معطل GPS های اسرائیل است.
اما حمله اخیر ده ها پهپاد و موشک ایران، به اهداف تعیین شده در شمال و جنوب و مرکز سرزمین های اشغالی اصابت کردند تا فناوری بالا و پیشرفته تسلیحات ایرانی را به نمایش بگذارند.


- چند شب پیش، مصاف متوسط ترین تسلیحات تهاجمی ایران با پیشرفته ترین حلقه های پدافندی اسرائیل بود و ایران، شکستی سهمگین را به حریف تحمیل کرد.
این، شروع تردید مشتریان منطقه ای درباره کفایت سامانه های راداری و پدافندی است که آمریکا و اسرائیل در معاملات قالب می کردند؛ و ایضا افزایش تقاضای خرید پهپاد ها و موشک ها از ایران.


- بی خود نیست که قدرتی مانند روسیه، در صف متقاضیان این تسلیحات است و حتی حاضر شده این تسلیحات فیصله بخش در جنگ ها را با سوخو های پیشرفته معامله کند. تحریم های تسلیحاتی، چه خدمت بزرگی که به ایران کرد و چه سرشکستگی که برای تحریم کنندگان به ارمغان آورد!
راستی! شاید از یاد برده باشیم، اما زمانی نه چندان دور، رسانه های یگان عملیات روانی غرب ادعا می کردند تصاویر پهپاد ها و موشک های ایران، فتوشاپ است(!) عجب فتوشاپ دردناکی!

 

 

محمد ایمانی

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

 

#اسرائیل

#جی_پی_اس

#GPS

#اختلال_GPS

#اختلال_جی_پی_اس

#سیستم_اختلال_در_GPS

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#روسیه

#فتوشاپ

#محمد_ایمانی

 

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ صَلَوَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از صلوات تو چیزی نماند

 

وَ ارْحَمْ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ رَحْمَتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا رحمت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از رحمت تو چیزی نماند

 

وَ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ بَرَکَاتِکَ شَیْ‌ءٌ،

پروردگارا برکت فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از برکات تو چیزی نماند

 

وَ سَلِّمْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ حَتَّی لا یَبْقَی مِنْ سَلامِکَ شَیْ‌ء

پروردگارا سلام فرست بر محمد و آل محمد / تا اینکه از سلام تو چیزی نماند

 جنگ روانی اسرائیل یعنی این‼️‼️

 

 از چند شب پیش و بعد حمله دلاورانه عزیزان سپاه به رژیم جعلی کودک کش ، عده ای خودتحقیر و البته عده ای بی خبر در حال نشر کلیپ هایی هستند که نشان می دهد موشک ها و پهپادهای ایران ، قبل رسیدن به اسرائیل و یا بر فراز آسمان آنها توسط گنبد آهنین یا هواپیماهایی جنگی رهگیری شده و در حقیقت ایران نتوانسته به اهدافش برسد‼️  اما جواب :

1- اولا قطعا خود عزیزان سپاه هم میدانستند که تعدادی از موشک ها و پهپادها رهگیری و منهدم میشود ، این قاعده جنگی هست ، دشمن که دست بسته نیست ، آنها هم سلاح هایی برای دفاع از خود دارند ، پس نشان دادن این فیلم ها چیز عجیبی نیست و هیچوقت هم خود سپاه ادعا نکرده همه موشک ها و پهپادها از گنبد آهنین عبور کرده!

 اما مهم این بود که هم با حمله پهپادی بی سابقه و هم با موشک باران با تعداد نه چندان زیاد ، جلوی عملیات موثر گنبدآهنین گرفته شد و در عمل یکی میزد و چندتا نمیزد‼️

2- طبق آمار غیررسمی که صداو سیما هم گفته نیمی از موشک ها به هدف اصابت کرده و فیلم اصابت ها هم کاملا گویای حجم بالای خرابی هاست ، مخصوصا پایگاه نظامی نواتیم که طبق گزارش المنار از دور خارج شده است. این یعنی پیروزی بزرگ

3- نکته مهم ماجرا اینجاست که در این حملات ، تماما از سلاح های شناخته شده و رونمایی شده استفاده شد. چه موشک ها و چه پهپادها ، و همین سلاح ها توانستند از سد گنبد آهنین عبور کنند. می دانید این یعنی چه؟!

طبق اصول نظامی ، سلاحی که از آن برای اولین بار در رژه ها رونمایی می شود ، برای 5 الی 10 سال قبل است و تازه رونمایی می شود! تا دشمن نداند سلاح روز ما و جدیدترین سلاح ما چیست. در همه کشورها همین قاعده حفاظتی را رعایت می کنند.

پس یعنی ما همین الان سلاح هایی داریم که به مراتب از موشک های دیشب قوی تر و به روزتر هستند که هنوز رونمایی و استفاده نشده و قدرت ما بیش از این است. اما گنبد آهنین آنها کاملا به روز شده بود چون سیستمی دفاعی بود ، اما مشاهده کردید که از پس موشک باران محدود آن هم با موشک های قدیمی برنیامد‼️‼️

پس مراقب باشیم و فریب چند عدد فیلم از موشک های رهگیری شده را نخوریم . آنقدر تخریب جدی بود که اجازه پخش فیلم و عکس را این صهیونیست های بیشرف نداده اند.

 

احسان عبادی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#جنگ_روانی_اسرائیل

#گنبد_آهنین

#رژه

#موشک

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#سپاه

#قاعده_جنگی

 

 

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم

حالا انتخاب با اسرائیل است!

02:11 1403/01/29 - یوری بویکا

حالا انتخاب با اسرائیل است!

 

- ‏تا این لحظه عملیات تلافی جویانه ایران هنوز تمام نشده است اما بر اساس شنیده ها و علیرغم اینکه ده کشور در رهگیری پرتابه های ایرانی به اسرائیل کمک کرده اند، بیش از نیمی از موشکها اصابت دقیق به هدف هایی که کاملا نظامی بوده داشته اند. از پایان این عملیات به بعد انتخاب با اسرائیل است. او میتواند مجددا علیه ایران اقدام بکند، اما همانطور که در بیانیه های ایران آمده واکنش جمهوری اسلامی در مرحله بعد بسیار شدیدتر خواهد بود.

- در این عملیات خبری از موشک هایپرسونیک و تسلیحات اعلام نشده نبود. هر آنچه استفاده گردید در زمره تسلیحات متعارف و معمول ایران بود که توانست شبی جهنمی را برای صهاینه رقم بزند. این یک حمله بی سابقه ی تاریخی بود که بنا به گزارش شبکه العربیه بیش از ۴۰ کشته نیز در بین صهیونیستها بر جا گذاشته است. در این حمله علاوه بر شکسته شدن هیمنه اسرائیل، آمریکا و دیگر متحدان غربی اش نیز به شدت تحقیر شدند، اما ایران توانست علاوه بر شاد کردن دل مردم مظلوم غزه و سایر ملت های منطقه، با انتقامی دقیق، حساب شده و به دور از احساسات، جایگاه خودش را نیز تقویت نماید.

 

صبر استراتژیک و پرهیز از احساسات معنایش ترس نیست؛ زمان و مکان مناسب، سنجیدن جوانب امر، ارزیابی دقیق و گرفتن بهانه بی مانند گاهی زمانبر است، اما میتواند تاثیری بی سابقه، ماندنی و به درازای تاریخ داشته باشد. دنیا امشب فهمید جمهوری اسلامی بیش از آنکه در جنگ قوی باشد استاد عرصه سیاست است!

 

یورونیوز: عربستان بدون اینکه حمله ایران به اسرائیل را محکوم کند، خواستار خویشتنداری طرفین شد! این موضع سعودی حسابی آمریکا و اسرائیل را میسوزاند. دو دلیل عمده وجود دارد: اولا عربستان از مدتها قبل و پس از نا امیدی از آمریکا برای تامین امنیت خود، به دنبال کاهش تنش و بهبود روابط با ایران است؛ ثانیا در این شرایط که جهان اسلام، شیعه و سنی یکپارچه ایران را بابت حمله به اسرائیل تحسین میکند، اتخاذ موضع به نفع اسرائیل به مثابه خود زنی است. اما از نگاه جمهوری اسلامی همین میزان همراهی هم از جانب سعودی که یک زمانی در زمره دشمنان قسم خورده ما قرار میگرفت غنیمت است. در واقع از چشم کور همین قدر هم آب در آید کافی است!

 

در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ / آیا مجددا به ایران حمله میکنند؟!

 

- جمهوری اسلامی از رویکرد حکیمانه خود در بحث انتقام، گذر صبورانه از مراحل متعدد و نهایتا رسیدن به مرحله ای که دشمن بزرگترین گاف ممکن را داد، دیشب بهترین بهره را برد و عملیاتی را اجرا کرد که هم از منظر نظامی - امنیتی، و هم از نگاه جنگ روانی، مباحث پیچیده دیپلماتیک و رسانه ای، به غایت حساب شده بود. در نهایت و پس از پایان عملیات نیز اعلام کرد اسرائیل اگر واکنشی نشان دهد سیلی بعدی محکم تر خواهد بود.

- این از ایران؛ اما در اردوگاه صهاینه چه میگذرد؟ اتفاق کوچکی نیفتاده‌، یک هیمنه و یک هژمونی غربی - عبریِ مشهور به قدرتِ بلامنازع فرو ریخته؛ آنها به شدت تحقیر شده اند و اصلا فکرش را نمیکردند واکنش جمهوری اسلامی به انهدام یک ساختمان چنین ضربه مهلکی باشد؛ اگر به دنبال تلافی نباشند خِفّتی به مراتب بزرگتر از هفتم اکتبر، و اگر اقدامی کنند، این بار سیلی بسیار محکم تر خواهد بود؛ چه باید بکنند؟!

- واقعیت این است که آنچه از اردوگاه صهیونیستها تا این لحظه مخابره شده، غالبا حول کمرنگ جلوه دادن اثرات حمله ایران است. یعنی این نیست که مثلا بگویند ما حتی ورود یک پهپاد به قلمرو خود را نیز برنمیتابیم، خیر! میگویند ایران نتوانست به اهدافش برسد! یک جایی گفته بودند از آنچه ایران انجام داد تا آنچه میخواست انجام بدهد چندین سال نوری فاصله است! و نیز گفته اند در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا بر اساس دامنه حمله ایران [که زیاد بوده] واکنش نشان بدهیم، یا بر اساس نتایجی [خیلی اندک] که به دست آورده؟!

- در واقع تمام تلاششان این است بگویند ایران شب گذشته خیلی به خودش زحمت داد ولی به هیچ دستاوردی نرسید. با این شیوه احتمالا در حال سرد کردن تب مخاطبین و منتقدین، و آماده کردن اذهان عمومی برای مدیریت خفّت و پاسخ ندادن به ایران هستند. این در حالی است که تمام عالم دیشب فهمید در سرزمین های اشغالی چه بر صهیونیستها گذشت و ایران چگونه مقیاس کوچکی از جهنم را پیش چشمشان قرار داد.

- هنوز هیچ چیز معلوم نیست، اما آنچه تا این لحظه از مواضع اسرائیلی ها بر می آید و سعی میکنند حمله ایران را جزیی قلمداد نمایند، و نیز سفارشی که آمریکایی ها [مبنی بر پاسخ ندادن] به نتانیاهو داشته اند، به نظر میرسد در پی کنترل شرایط خواهند رفت. این ایران، که تنها شمه ای از توانمندی های خود را به رخ کشید، واقعا ایرانی نیست که آنها تا پیش از این فکر میکرده اند.

 

عبدالرحیم انصاری تحلیلگر سیاسی

 

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی نابودی اسرائیل حسب سوره اسراء به نشانی twovadeh@

 

 

#اسرائیل

#ایران

#صهاینه

#صبر_استراتژیک

#عربستان

#آمریکا

#حمله_ایران_به_اسرائیل

#عبدالرحیم_انصاری

 

 

 

 

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر

خدایا بر محمد و آلش درود فرست و در فرج و عافیت و پیروزی ولیّت سرعت ببخش.

به بزرگی و عظمت ایزد سوگند....

01:34 1403/01/23 - یوری بویکا

به بزرگی و عظمت ایزد سوگند....

 

- به خدایی که ما را قدرت داد تا دستان بلندی چنین داشته باشیم؛

- به خدایی که ما را سخت‌ترین روزها به روشن‌ترین لحظات هدایت کرد؛

- به خدایی که ایرانِ ما را در برابر تمام تهاجمات و ویرانی‌ها نگه داشت؛

- به خدایی که خیل بزرگی از پاک‌ترین انسان‌ها را در این زمین پدید آورد؛

- به خدایی که این خاک را مأمن پاک‌ترین و آراسته‌ترین پیکرها کرد؛

- به خدایی که به ما صبوری آموخت و به ما یاد داد که قدرت فقط دست خودش است؛

به خدایی که همیشه یار و یاور ما بوده، به همان خدایی که عاشقانه‌ترین سرودها را برایش می‌سراییم سوگند... به تمام کائنات و هر آنچه در آن هست سوگند... که دیگر نیست آن روز که غرش سهمگین خشم ایرانی‌ها پایه لرزان قاتلان و کودک‌کش‌ها را از ریشه سست و عنکبوتی‌اش درآورد و به همگان نشان دهد که انتقام یعنی چه...

بگذارید بنویسم و بگوییم، بگذارید همه بیایند و بدانند که ما منتظر ادب کردنی هستیم که در شأن تمام شهدای ما و 40 هزار شهید و مفقود فلسطینی و 260 شهید لبنانی و صدها شهید سوری و عراقی باشد... پس اگر خواستید بزنید، کم نزنید محکم و جان‌دار بزنید که جان از کالبد پلید این باند تبهکار درآورد.... 

 

 

 

 

 

 

https://imgurl.ir/uploads/v387196_iran48.jpg

 

 

نقل شده از کانال تلگرامی اخبار سوریه به نشانی SyrianKhabar@

 

 

#به_ایزد_سوگند

#به_خدا_سوگند

#قاتلان

#کودک_کش_ها

#انتقام_حمله_به_کنسولگری

#کانال_اخبار_سوریه

#کانال_تلگرامی_اخبار_سوریه

 

 

 

 

اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلی جَمیعِ الاَنْبیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ وَ عَجِّل فَرَجَهُم